|
| Supernatural | |
|
+16hellodie Clochette :: Pauline :: banana Split numb22z spooky.angel Elliot boutchou a.a.k Sylla AmyOn marli Crackfue Bobby ¤Veronica¤ amazone 20 participants | |
Auteur | Message |
---|
¤Veronica¤ Admin : Aeryn Sun
Nombre de messages : 9224 Age : 38 Localisation : VancouVer Quote : "If you want a happy ending, that depends, of course, on where you stop your story." (Orson Welles)
Ship & Show ♥Series: Buffyverse, Farscape,Deadwood ,VM, Lost, UB, DH, PB, House, Heroes , SPN, The Office, Dexter, FNL, Pushing Daisies, CM, True Blood, The Mentalist, USOT, Leverage, SoA, Glee ♥Ships: Bangel, John Aeryn, Alma Seth, Max Liz, McBeth, Ned Chuck, Jam, Padackles*J²Friendship♥
| Sujet: Re: Supernatural Dim 9 Mai - 12:34 | |
| OUi j'allais poster la new concernant la nouvelle place de SPN! Je dois avouer que le Mid-Season me fait peur mais ça peut aussi aider sur le rapport qualité.. plus de temps d'écriture etc.. mais du coup la grande question c'est moins d'épisode aussi?! enfin si ça aide la qualité aussi... Et juste pour Moonlight.. no comment... | |
| | | back up ¤O.Y.E Team¤
Nombre de messages : 2652 Age : 39 Quote : "Ass-butt ! " (Castiel in SPN - 522)
Ship & Show ♥Series: VM / PD / [H]md / Heroes / Lost / Sam Who? / DH / HIMYM / QAF / Greek / SPN / TBBT / LTM* ♥Ships: Shane+Carmen / Ned+Chuk / Chase+ Cameron /
| Sujet: Re: Supernatural Dim 9 Mai - 14:11 | |
| Moi j'avoue que j'aimerais bien une petite saison plus simple bien écrite pour clôturer l'histoire des deux frères. Vu que, d'après ce que j'ai compris ce devait être 5 saisons, et que là on arrive au final de toute une mythologie préparée depuis la saison 1. Je pense que ça aurait plus de sens. | |
| | | Cawole Lorelai Gilmore
Nombre de messages : 10398 Age : 38 Localisation : Bristol, England Quote : Everything is dust in the wind
So that's it a Kansas song?!
[SPN 6x11]
Ship & Show ♥Series: VM, GG, OTH, DH, GA, BSG, UB, Scrubs, PP, HIMYM, House, Bones,SPN, SKins ♥Ships: MerDer, Brucas, Naley; Jate, Kara/Lee, Hetty, Susan/Mike, Tony/Ziva, Huddy, Chaseron, Marshall/Lilly, GCR, Bones/Booth, Robert/Kitty, Ross/Rachel, JJ, Literati, Sid/Cassie, Michelle/Tony
| Sujet: Re: Supernatural Dim 16 Mai - 10:54 | |
| According to TheFutonCritic Supernatural already has a full 22 episode order for next season | |
Nombre de messages : 10398 Age : 38 Localisation : Bristol, England Quote : Everything is dust in the wind
[SPN 6x11]
Ship & Show ♥Series: VM, GG, OTH, DH, GA, BSG, UB, Scrubs, PP, HIMYM, House, Bones,SPN, SKins ♥Ships: MerDer, Brucas, Naley; Jate, Kara/Lee, Hetty, Susan/Mike, Tony/Ziva, Huddy, Chaseron, Marshall/Lilly, GCR, Bones/Booth, Robert/Kitty, Ross/Rachel, JJ, Literati, Sid/Cassie, Michelle/Tony
| Sujet: Re: Supernatural Jeu 20 Mai - 18:34 | |
| Et la série sera bien diffusée le vendredi soir après Smallville donc ça sera bien la dernière saison, surement pour les 2 séries! | |
| | | Didine Chef opérateur
Nombre de messages : 1610 Age : 35 Quote : Si t'as l'impression d'être une grosse merde, rapelles toi qu'un jour tu as été le spermatozoïde le plus rapide et le plus vigoureux de la bande ^^
Ship & Show ♥Series: VM, OTH, GA, The OC, Buffy, Private Practice, Smallville, Gossip Girl ♥Ships: LoVe, Leyton, Izzex, Lois&Clark, Seth/Summer, Spuffy, Blair&Chuck, Violet&Pete
| Sujet: Re: Supernatural Jeu 20 Mai - 20:30 | |
| J'espère vraiment qu'ils ne vont pas nous décevoir... | |
[SPN 6x11]
| Sujet: Re: Supernatural Jeu 1 Juil - 22:28 | |
| Retour de la série le 24 septembre! | |
| | | Clochette Rory Gilmore
Nombre de messages : 5236 Age : 43 Localisation : Montréal, Québec in Canada
Ship & Show ♥Series: Gilmore Girls, Dawson's Creek, Supernatural, Veronica Mars, Lost, OTH, Ghost Whisperer, Merlin, True Blood, Grey's anatomy, HIMYM, Roswell, Robin Hood, Dexter, SFU, Buffy, Doctor Who... ♥Ships: Rory/Jess, Lorelai/Luke, Izzie/Alex, Kate/Sawyer, Joey/Pacey, Lucas/Peyton, Robin/Marian, Veronica/Logan, Lily/Marshall, Robin/Barney, Arthur/Gwen, Buffy/Spike
| Sujet: Re: Supernatural Sam 17 Juil - 17:37 | |
| Cool!! Mais j'ai peur un peu pour la qualité de la série! | |
[SPN 6x11]
| Sujet: Re: Supernatural Lun 26 Juil - 20:13 | |
| Au comic-con photos: http://justjared.buzznet.com/photo-gallery/2469041/jensen-ackles-comic-con-jared-padalecki-01/Jared Padalecki hits up the Supernatural panel with co-star Jensen Ackles at Comic-Con 2010 held at California’s San Diego Convention Center on Sunday (July 25). New showrunner Sera Gamble commented on Jensen’s directorial debut. She shared, “He was like a seasoned director at the first meeting.” Jensen said that he approached directing based on advice from exec producer Kim Manners. (He directed fourth episode “Weekend at Bobby’s”.) Fans yelled for Jensen to take his shirt off, so Jared looks under the table and says, “His pants are off?” The night before, Jensen and wife Danneel Harris attended the EW and SyFy party at Hotel Solamar. FYI: Jared’s wife Genevieve Cortese was there to support her main man too! The sixth season of Supernatural kicks off @ 9PM ET/PT on Friday (September 24) on The CW. | |
| | | Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Supernatural | |
| |
| | | | Supernatural | |
|