|
| :: Pauline :: : mes fanarts | |
|
+44banana Split Pancakes Six Feet Higher Carter Missml . LoveBug * Angelic Nepenthès bababa back up EmY gingertwist gillian Ghost Dude a.a.k Didine Bewish spooky.angel Zell' Marshmallow Jessica AlisoN Lindslohan Mme.Gibbsounette caro611 hasche Clochette Ang3lus TéTé Bobby belgique023 padmé gribouille Lylou ¤Veronica¤ Domy soniaz numb22z Crackfue Djou Tomcat2510 amazone Sylla marli :: Pauline :: 48 participants | |
Auteur | Message |
---|
hasche Assistant réalisateur
Nombre de messages : 2894 Age : 38 Localisation : Nashville Quote : "...a dyslexic guy walks into a bra?" Cappie Greek
Ship & Show ♥Series: The OC, FNL, Friends, Gilmore Girls, ER, Lost, DH, GA, Weeds, Dexter, Entourage, 24, Veronica Mars, Ugly Betty, Scrubs, Malcolm, CSI, Un dos tres, Heroes, Buffy, Gossip Girl, Smantha Who, The big Bang Theory, Six Feet Under, OZ, Greek, 30 Rock, HIMYM, 90210, TB, supernatural ♥Ships: Seth & Summer // Rachel & Ross // Jess & Rory // Luke & Lorelai // Dr Carter & Moi // Jules & Matt // Tami & Eric // Landry & Tyra // Gaby & Carlos // Lynette & Tom // Alex & Izzie // Deb & The ice truck killer // Logan & Veronica // Betty & Henry // Lola & Pedro // Spike & Buffy ...
| Sujet: Re: :: Pauline :: : mes fanarts Mar 2 Oct - 22:47 | |
| | |
| | | Mme.Gibbsounette Doublure
Nombre de messages : 969 Age : 31 Quote : "I'm hip, I surf the web. LOL, laugh out loud. OMG, oh my god. WTF, why the face" Phill : Modern Familly
Ship & Show ♥Series: Dr House, Desperate,Sons Of Anarchy, Will & Grace,CSI, Boston Legal, Brothers & Sisters, Grey's Anatomy,Damages, Veronica Mars, Ugly Betty, Dity Sexy Money, Skins, HIMYM, The OC, Bones,Friends,The L word.... ♥Ships: Huddy,GCR, LoVe, Willie/Daniel, Brucas, Summer/Seth, J²...
| Sujet: Re: :: Pauline :: : mes fanarts Mer 3 Oct - 13:44 | |
| merci beaucoup !!!!!!!! | |
| | | :: Pauline :: Admin
Ship & Show ♥Series: Desperate Housewives, Dexter, Gossip Girl, Grey's Anatomy, HIMYM,Lost ♥Ships: Lexie and Alex, Lexie and Mark, Christina et Jackson, Gabrielle et Carlos, Bree et Orson, Kate et Sawyer, Arty et Tina
| Sujet: Re: :: Pauline :: : mes fanarts Mer 3 Oct - 20:34 | |
| de rien ça fait me fait très plaisir ! | |
Ship & Show ♥Series: Desperate Housewives, Dexter, Gossip Girl, Grey's Anatomy, HIMYM,Lost ♥Ships: Lexie and Alex, Lexie and Mark, Christina et Jackson, Gabrielle et Carlos, Bree et Orson, Kate et Sawyer, Arty et Tina
| Sujet: Re: :: Pauline :: : mes fanarts Ven 5 Oct - 20:32 | |
| Brothers and sisters 3 avas épi 1x07 (pas trop spoiler) - Spoiler:
1 ava épi 1x14 (beaucoup spoiler) - Spoiler:
| |
| | | a.a.k En stage
Ship & Show ♥Series: Angel, Veronica Mars, Grey's Anatomy, Roswell, ... ♥Ships: Cordy/Angel, Vreonica/Logan, Meredith/Derek, Maria/Mickael, ...
| Sujet: Re: :: Pauline :: : mes fanarts Ven 5 Oct - 20:36 | |
| C'est vraiment magnifique!!!! | |
| | | Djou Admin
Ship & Show ♥Series: GG, B&S, MIT, Samantha Who, Moonlight, pushing daisies, gossip girl,The Class, TBD, HIMYM, VM, UB, Ga, The Oc, DH, Weeds .... ♥Ships: JavaJunkies, Literati, Sam/Josh, Ned/Chuck, Mcbeth, Kevin/Scotty, Kathan, Tommy / Jenny, LoVe, Prestina, Jate, Hetty, MiSa ....
| Sujet: Re: :: Pauline :: : mes fanarts Ven 5 Oct - 20:36 | |
| | |
| Sujet: Re: :: Pauline :: : mes fanarts Ven 5 Oct - 20:41 | |
| | |
| | | amazone ¤Modo Top 5¤ : Kate Beckett
Nombre de messages : 8866 Age : 47 Quote : "A true outlaw finds the balance between the passion in his heart and the reason in his mind. The outcome is the balance of might and right."
Sons Of Anarchy
Ship & Show ♥Series: Buffy, SOA, Haven, VM, House, GG, HIMYM, Farscape, Life, Lie to me, Glee, Moonlight, CM, Merlin, Doctor Who, Torchwood, Erica Strange... ♥Ships: Spuffy, Literati, JJ, Ten/Rose, John/Aeryn, Huddy, McBeth, Kara/Lee, Audrey/Nathan, Jack/Ianto, Erica/Ethan, Eleven/Amy...
| Sujet: Re: :: Pauline :: : mes fanarts Ven 5 Oct - 21:19 | |
| | |
| | | spooky.angel ¤Oye Team¤ : Dana Scully
Nombre de messages : 6666 Age : 44 Localisation : Fangtasia Quote : "en fait j'aimerais bien faire chat plus tard" hellodie ^^
Ship & Show ♥Series: Supernatural, Fringe, Chuck, Moonlight, SGA, Farscape, Bones, Scrubs, 24, House, BSG, X-Files, True Blood, CM, Firefly... ♥Ships: Adama/Roslin, John/Aeryn, Richard/Kahlan, McBeth, Mulder/Scully, Josh/Donna, Huddy, Mal/Inara, Tony/Michelle, Peter/Olivia...
| Sujet: Re: :: Pauline :: : mes fanarts Ven 5 Oct - 21:45 | |
| | |
| Sujet: Re: :: Pauline :: : mes fanarts Sam 6 Oct - 16:56 | |
| Merci Amazone et Spooky bon voilà des avas de The OC 1x01 (je viens de m'offrir la saison 1 en dvd) 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. | |
| | | Djou Admin
Ship & Show ♥Series: GG, B&S, MIT, Samantha Who, Moonlight, pushing daisies, gossip girl,The Class, TBD, HIMYM, VM, UB, Ga, The Oc, DH, Weeds .... ♥Ships: JavaJunkies, Literati, Sam/Josh, Ned/Chuck, Mcbeth, Kevin/Scotty, Kathan, Tommy / Jenny, LoVe, Prestina, Jate, Hetty, MiSa ....
| Sujet: Re: :: Pauline :: : mes fanarts Sam 6 Oct - 16:59 | |
| Coup de coeur pour le 13 et le 19 ! | |
| Sujet: Re: :: Pauline :: : mes fanarts Sam 6 Oct - 17:03 | |
| mercciiiii djou moi j'aime 2. 5. 7. 13. 14. 15. 16. 19. mais surtout 19. | |
Nombre de messages : 8866 Age : 47 Quote : "A true outlaw finds the balance between the passion in his heart and the reason in his mind. The outcome is the balance of might and right."
Sons Of Anarchy
Ship & Show ♥Series: Buffy, SOA, Haven, VM, House, GG, HIMYM, Farscape, Life, Lie to me, Glee, Moonlight, CM, Merlin, Doctor Who, Torchwood, Erica Strange... ♥Ships: Spuffy, Literati, JJ, Ten/Rose, John/Aeryn, Huddy, McBeth, Kara/Lee, Audrey/Nathan, Jack/Ianto, Erica/Ethan, Eleven/Amy...
| Sujet: Re: :: Pauline :: : mes fanarts Sam 6 Oct - 18:51 | |
| wow superbes les avas sur The OC | |
| | | Crackfue Assistant chef opérateur
Ship & Show ♥Series: The OC - Veronica Mars - Grey's Anatamoy - Desperate Housewives - NCIS - Medium - Cold Case - The Black Donnellys- Bones - Heroes - ♥Ships: Logan & Veronica, Meredith & Dr Mamour, Seth & Summer, Ryan & Marissa, Bones & Booth, Lois & Clark, Tommy & Jenny
| Sujet: Re: :: Pauline :: : mes fanarts Sam 6 Oct - 19:24 | |
| j'aime beaucoup ! | |
| | | ¤Veronica¤ Admin : Aeryn Sun
Nombre de messages : 9224 Age : 38 Localisation : VancouVer Quote : "If you want a happy ending, that depends, of course, on where you stop your story." (Orson Welles)
Ship & Show ♥Series: Buffyverse, Farscape,Deadwood ,VM, Lost, UB, DH, PB, House, Heroes , SPN, The Office, Dexter, FNL, Pushing Daisies, CM, True Blood, The Mentalist, USOT, Leverage, SoA, Glee ♥Ships: Bangel, John Aeryn, Alma Seth, Max Liz, McBeth, Ned Chuck, Jam, Padackles*J²Friendship♥
| Sujet: Re: :: Pauline :: : mes fanarts Sam 6 Oct - 19:38 | |
| Roh pauline tes avas st extras!!! bravooo !! | |
| | | AlisoN Technicien
Ship & Show ♥Series: PB, OC, DH, GA, OTH, Heroes, Lost, Dr. House, Friends, Dawson, CSI: Miami ♥Ships: Leyton, MiSa, Mike & Susan, Carlos & Gaby, Jate, Maryan, Sether, Mer & Der, Joey & Pacey
| Sujet: Re: :: Pauline :: : mes fanarts Sam 6 Oct - 20:16 | |
| Rha j'aime trop le pilot !
J'adore les 13, 14, 17 <3 | |
| | | a.a.k En stage
Ship & Show ♥Series: Angel, Veronica Mars, Grey's Anatomy, Roswell, ... ♥Ships: Cordy/Angel, Vreonica/Logan, Meredith/Derek, Maria/Mickael, ...
| Sujet: Re: :: Pauline :: : mes fanarts Sam 6 Oct - 21:31 | |
| Sublime ces avas | |
| | | hasche Assistant réalisateur
Nombre de messages : 2894 Age : 38 Localisation : Nashville Quote : "...a dyslexic guy walks into a bra?" Cappie Greek
Ship & Show ♥Series: The OC, FNL, Friends, Gilmore Girls, ER, Lost, DH, GA, Weeds, Dexter, Entourage, 24, Veronica Mars, Ugly Betty, Scrubs, Malcolm, CSI, Un dos tres, Heroes, Buffy, Gossip Girl, Smantha Who, The big Bang Theory, Six Feet Under, OZ, Greek, 30 Rock, HIMYM, 90210, TB, supernatural ♥Ships: Seth & Summer // Rachel & Ross // Jess & Rory // Luke & Lorelai // Dr Carter & Moi // Jules & Matt // Tami & Eric // Landry & Tyra // Gaby & Carlos // Lynette & Tom // Alex & Izzie // Deb & The ice truck killer // Logan & Veronica // Betty & Henry // Lola & Pedro // Spike & Buffy ...
| Sujet: Re: :: Pauline :: : mes fanarts Sam 6 Oct - 22:15 | |
| spécialement pour 1, 12 11 (me rapel quand j'ai pleuré lol) et 18 | |
Nombre de messages : 6666 Age : 44 Localisation : Fangtasia Quote : "en fait j'aimerais bien faire chat plus tard" hellodie ^^
Ship & Show ♥Series: Supernatural, Fringe, Chuck, Moonlight, SGA, Farscape, Bones, Scrubs, 24, House, BSG, X-Files, True Blood, CM, Firefly... ♥Ships: Adama/Roslin, John/Aeryn, Richard/Kahlan, McBeth, Mulder/Scully, Josh/Donna, Huddy, Mal/Inara, Tony/Michelle, Peter/Olivia...
| Sujet: Re: :: Pauline :: : mes fanarts Dim 7 Oct - 1:10 | |
| superbe série d'icones, bravo !! | |
| Sujet: Re: :: Pauline :: : mes fanarts Dim 7 Oct - 18:12 | |
| ah bon ben merci... pourtant moi j'arrive pas à obtenir le résultat que que je souhaite avec ce #@+*[/ grrr de photofiltre ava the OC 1x02 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. | |
Sons Of Anarchy
| Sujet: Re: :: Pauline :: : mes fanarts Dim 7 Oct - 18:43 | |
| wow superbe j'adore le 2,5,7et 10 | |
| Sujet: Re: :: Pauline :: : mes fanarts Dim 7 Oct - 18:55 | |
| moi j'adore les 3, 5, 8 et 10, trop beaux !! | |
| | | ¤Veronica¤ Admin : Aeryn Sun
Nombre de messages : 9224 Age : 38 Localisation : VancouVer Quote : "If you want a happy ending, that depends, of course, on where you stop your story." (Orson Welles)
Ship & Show ♥Series: Buffyverse, Farscape,Deadwood ,VM, Lost, UB, DH, PB, House, Heroes , SPN, The Office, Dexter, FNL, Pushing Daisies, CM, True Blood, The Mentalist, USOT, Leverage, SoA, Glee ♥Ships: Bangel, John Aeryn, Alma Seth, Max Liz, McBeth, Ned Chuck, Jam, Padackles*J²Friendship♥
| Sujet: Re: :: Pauline :: : mes fanarts Dim 7 Oct - 19:10 | |
| | |
| Sujet: Re: :: Pauline :: : mes fanarts Dim 7 Oct - 20:04 | |
| roh merci les filles un kit kb que j'ai raté mais que je mets quand même puisque parfois quand je n'aime pas un kit certains si alors bon ... | |
| | | AlisoN Technicien
Ship & Show ♥Series: PB, OC, DH, GA, OTH, Heroes, Lost, Dr. House, Friends, Dawson, CSI: Miami ♥Ships: Leyton, MiSa, Mike & Susan, Carlos & Gaby, Jate, Maryan, Sether, Mer & Der, Joey & Pacey
| Sujet: Re: :: Pauline :: : mes fanarts Dim 7 Oct - 20:09 | |
| Très joli ! J'aime beaucoup l'avatar | |
| | | Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: :: Pauline :: : mes fanarts | |
| |
| | | | :: Pauline :: : mes fanarts | |
|