The Virgin Suicides (fake trailer) with Gossip girl
gag reel
numb22z Rose Tyler
Nombre de messages : 6678Age : 37 Localisation : bretagne Quote : "If he has so much as a scratch when I get back... You'll be sorry." [Cara to Denna]
Ship & Show ♥Series: SGA, Buffy, Eureka, Criminal Minds, Dead Like Me, The Office, Doctor Who, Torchwood, Dexter, House, Gossip Girl, Chuck, Robin Hood, Pushing Daisies, ER, Supernatural, True Blood, How I Met Your Mother, SVU, Fringe, Merlin, Eli Stone, NCIS, The Mentalist, USOT, TBBT, Castle, Mad Men, Life, White Collar, Haven ... ♥Ships: spuffy, mcshepp, Jam, Blair&Chuck, E/0, Jack/Ianto, Barney/Robin, Eric/Sookie, Castle/Beckett, master/doctor, nine/rose, ten/rose, merthur, morgalin, armor, eleven/amy, amy/rory ...
Sujet: Re: Gossip Girl Ven 15 Aoû - 21:10
trop bien la 2nde vidéo merci I LOVE NY <3
EmY ¤Modo Top 5¤ : Jessica Mastriani
Nombre de messages : 6016Age : 33 Localisation : 91 Quote : Listen, Bones, I would do anything for you. I'd die for you, I would kill for you, but I am not getting in between two best friends.
- Seeley Booth (Bones)
Ship & Show ♥Series: Bones, TPAMF, Missing, The OC, VM, GG, Gossip Girl, TBBT, Las Vegas, That 70's Show, Buffy, HIMYM, Weeds, D.R.E.A.M, Friends, The Class, Greek, Dawson, In Plain Sight ♥Ships: Bones/Booth, Danny/Mary, Sue/Jack, Tristan/Rory, Holly/Vince, Amy/Felix, Kathan, Tru/Luc, Ulrich/Yumi, Bangel, Casey/Cappie, Joey/Pacey, Monica/Chandler, Ross/Rachel
Sujet: Re: Gossip Girl Ven 15 Aoû - 23:53
La 1ere vidéo est super bien réalisé! (par contre jamais vu virgin suicides :s) Et la deuxième est géniale! J'adore ce genre de bonus
hasche Assistant réalisateur
Nombre de messages : 2894Age : 38 Localisation : Nashville Quote : "...a dyslexic guy walks into a bra?" Cappie Greek
Ship & Show ♥Series: The OC, FNL, Friends, Gilmore Girls, ER, Lost, DH, GA, Weeds, Dexter, Entourage, 24, Veronica Mars, Ugly Betty, Scrubs, Malcolm, CSI, Un dos tres, Heroes, Buffy, Gossip Girl, Smantha Who, The big Bang Theory, Six Feet Under, OZ, Greek, 30 Rock, HIMYM, 90210, TB, supernatural ♥Ships: Seth & Summer // Rachel & Ross // Jess & Rory // Luke & Lorelai // Dr Carter & Moi // Jules & Matt // Tami & Eric // Landry & Tyra // Gaby & Carlos // Lynette & Tom // Alex & Izzie // Deb & The ice truck killer // Logan & Veronica // Betty & Henry // Lola & Pedro // Spike & Buffy ...
Sujet: Re: Gossip Girl Sam 16 Aoû - 13:30
Il a l'air fou Pen lol Et puis j'adore la deuxieme vidéo, c'est toujours drole de voir les acteur en vrai
Quelqu'un a vu les extraits de Gossip en français?! je me plains pas trop mais j'ai trop du mal avec la voix de Gossip girl pas la même de KB en plus enfin rendez vous le 6 septembre
Nombre de messages : 6016Age : 33 Localisation : 91 Quote : Listen, Bones, I would do anything for you. I'd die for you, I would kill for you, but I am not getting in between two best friends.
- Seeley Booth (Bones)
Ship & Show ♥Series: Bones, TPAMF, Missing, The OC, VM, GG, Gossip Girl, TBBT, Las Vegas, That 70's Show, Buffy, HIMYM, Weeds, D.R.E.A.M, Friends, The Class, Greek, Dawson, In Plain Sight ♥Ships: Bones/Booth, Danny/Mary, Sue/Jack, Tristan/Rory, Holly/Vince, Amy/Felix, Kathan, Tru/Luc, Ulrich/Yumi, Bangel, Casey/Cappie, Joey/Pacey, Monica/Chandler, Ross/Rachel
arf.. j'avoue c'est pas extra les voix.. surtout celle de Serena :/ Mais c'est tjrs un choc de voir la VF après avoir vu la VO.. le contraire choc moins. LOL
boutchou Au courrier
Ah naaaaaaaan, il aurait pu laisser la même voix que VM en VF! Pour une fois j'ai du mal avec la VF (et c'est pas souvent), les voix sont...:s
Ouep vu que j'ai été habituée à la voix de Veronica Mars, ça m'aurait plu de retrouver sa voix aussi en français :s enfin...
:: Pauline :: Admin
Ship & Show ♥Series: Desperate Housewives, Dexter, Gossip Girl, Grey's Anatomy, HIMYM,Lost ♥Ships: Lexie and Alex, Lexie and Mark, Christina et Jackson, Gabrielle et Carlos, Bree et Orson, Kate et Sawyer, Arty et Tina
Sujet: Re: Gossip Girl Dim 31 Aoû - 13:39
moi c'est gossip girl en vf les intonations ne sont pas du tout les mêmes, on dirait qu'elle va s'endormir tellement elle est molle !! et chuck aussi aux 1er abords n'a pas l'air convaincant ... le reste ne m'a pas (trop) choquée.
Cawole Lorelai Gilmore
Nombre de messages : 10398Age : 38 Localisation : Bristol, England Quote : Everything is dust in the wind
So that's it a Kansas song?!
[SPN 6x11]
Des news sur la saison 2 dont une à laquelle j'avais pensé
Spoiler:
Looks like Dan Humphrey may have some serious competition.
Inside sources reveal exclusively that the casting deals for two new Gossip Girl characters just closed tonight, including a love interest for one Miss Serena Van der Woodsen (Blake Lively), and an OC star who's coming to the Upper East Side to stir up trouble.
Want to know who's playing what? Click in!
According to insiders, John Patrick Amedori has been cast as Aaron Rose, who was a major character in the Gossip Girl book series. He's an artist who will serve as a new love interest for Serena in the current second season, and he has a philanthropic side which gets "S" all aflutter. Meanwhile, Rufus better put a cute little designer shock collar on that unpredictable Jenny Humphrey, 'cause it looks like she's dabbling even deeper into the dark side this season. According to inside sources, the deal just closed a few hours ago for Willa Holland, best known as Kaitlin Cooper on The OC, to come on the series for three episodes. She'll play Agnes, a 16-year-old model who meets Jenny while working for Blair's badass fashion designer mother, Eleanor Waldorf, and is anything but a good influence. (Maybe she's related to Georgina?)
source: eonline
je me disais je voyais bien Mini Coop là dedans lol
Ship & Show ♥Series: Desperate Housewives, Dexter, Gossip Girl, Grey's Anatomy, HIMYM,Lost ♥Ships: Lexie and Alex, Lexie and Mark, Christina et Jackson, Gabrielle et Carlos, Bree et Orson, Kate et Sawyer, Arty et Tina
Sujet: Re: Gossip Girl Lun 15 Sep - 9:55
Cawole Lorelai Gilmore
Nombre de messages : 10398Age : 38 Localisation : Bristol, England Quote : Everything is dust in the wind
[SPN 6x11]
A partir du samedi 4 octobre, TF1 proposera deux épisodes de Gossip Girl l'après-midi dès 16h. Rappelons que la série est aussi disponible en VOD sur TF1vision.
source: serieslive
Sujet: Re: Gossip Girl Sam 20 Sep - 10:20
à l'ecole
2005
1986 (à Newport Beach !!)
2003
1998
source : legroom.fr
Clochette Rory Gilmore
Nombre de messages : 5236Age : 43 Localisation : Montréal, Québec in Canada
grave c'est trop drôle!! Blake et Leighton on pas changé parcontre!
- Seeley Booth (Bones)
Sujet: Re: Gossip Girl Mar 23 Sep - 0:12
Merciii pour les photos et pour l'info ^^ J'pref May à Septembre...plus le sourire Pour les comparaisons j'adore, Nate tjrs aussi beau Blake a pas changé
Cawole Lorelai Gilmore
[SPN 6x11]
Et une commande de deux épisodes supplémentaires pour la saison 2, elle aura 24 épisodes!!!
Gossip Girl's ratings aren't the only thing growing this season.
Sources confirm to me exclusively that the network has ordered two additional episodes of the show, bringing its season 2 total to 24.
The move comes as the gap between Gossip Girl's massive hype and relatively paltry ratings has finally started to narrow. The soap is up double digits over last season, and its sophomore surge has even helped lift its lead-out, One Tree Hill, which thrills me to no end.
Source: EW
Sinon spoilers saison 2
Spoiler:
On parle d'un enterrement, mais on sait pas qui
Sujet: Re: Gossip Girl Dim 2 Aoû - 14:27
Jessica Szohr sur le tournage de la saiason 3
Cawole Lorelai Gilmore
[SPN 6x11]
Promo saison 3 WTF toujours mais pour watch this fall
hellodie Créateur de la série
Nombre de messages : 4092Age : 35 Localisation : All of time and space, everywhere and anywhere. Every star that ever was. Quote : The Doctor. In the TARDIS. Next stop: Everywhere.
Nombre de messages : 6678Age : 37 Localisation : bretagne Quote : "If he has so much as a scratch when I get back... You'll be sorry." [Cara to Denna]
Ship & Show ♥Series: SGA, Buffy, Eureka, Criminal Minds, Dead Like Me, The Office, Doctor Who, Torchwood, Dexter, House, Gossip Girl, Chuck, Robin Hood, Pushing Daisies, ER, Supernatural, True Blood, How I Met Your Mother, SVU, Fringe, Merlin, Eli Stone, NCIS, The Mentalist, USOT, TBBT, Castle, Mad Men, Life, White Collar, Haven ... ♥Ships: spuffy, mcshepp, Jam, Blair&Chuck, E/0, Jack/Ianto, Barney/Robin, Eric/Sookie, Castle/Beckett, master/doctor, nine/rose, ten/rose, merthur, morgalin, armor, eleven/amy, amy/rory ...
Sujet: Re: Gossip Girl Mer 12 Aoû - 1:35
rhooo excellent!!!
Sujet: Re: Gossip Girl Mer 12 Aoû - 22:57
"i know what you did this summer ... and who !" enorme
amazone ¤Modo Top 5¤ : Kate Beckett
Nombre de messages : 8866Age : 47 Quote : "A true outlaw finds the balance between the passion in his heart and the reason in his mind. The outcome is the balance of might and right."
Sons Of Anarchy
Ship & Show ♥Series: Buffy, SOA, Haven, VM, House, GG, HIMYM, Farscape, Life, Lie to me, Glee, Moonlight, CM, Merlin, Doctor Who, Torchwood, Erica Strange... ♥Ships: Spuffy, Literati, JJ, Ten/Rose, John/Aeryn, Huddy, McBeth, Kara/Lee, Audrey/Nathan, Jack/Ianto, Erica/Ethan, Eleven/Amy...