|
| Ned & Chuck fanarts | |
| | Auteur | Message |
---|
amazone ¤Modo Top 5¤ : Kate Beckett
Nombre de messages : 8866 Age : 47 Quote : "A true outlaw finds the balance between the passion in his heart and the reason in his mind. The outcome is the balance of might and right."
Sons Of Anarchy
Ship & Show ♥Series: Buffy, SOA, Haven, VM, House, GG, HIMYM, Farscape, Life, Lie to me, Glee, Moonlight, CM, Merlin, Doctor Who, Torchwood, Erica Strange... ♥Ships: Spuffy, Literati, JJ, Ten/Rose, John/Aeryn, Huddy, McBeth, Kara/Lee, Audrey/Nathan, Jack/Ianto, Erica/Ethan, Eleven/Amy...
| Sujet: Ned & Chuck fanarts Dim 5 Avr - 18:28 | |
|
Dernière édition par amazone le Dim 5 Avr - 22:25, édité 1 fois | |
| | | back up ¤O.Y.E Team¤
Nombre de messages : 2652 Age : 39 Quote : "Ass-butt ! " (Castiel in SPN - 522)
Ship & Show ♥Series: VM / PD / [H]md / Heroes / Lost / Sam Who? / DH / HIMYM / QAF / Greek / SPN / TBBT / LTM* ♥Ships: Shane+Carmen / Ned+Chuk / Chase+ Cameron /
| Sujet: Re: Ned & Chuck fanarts Dim 5 Avr - 18:43 | |
| wooooooooo !! les créas sont bleuffantes! Même si je ne suis pas fan du photo shoot (parce que je ne reconnais pas Ned la dedans) Je dois admettre qu'il a été superbement utilisé!! | |
| | | Evangelinel Job d’été
Nombre de messages : 182 Age : 43 Quote : \"Everything is a choice. Everything we do.\"
Ship & Show ♥Series: Merlin, Robin Hood, Gilmore Girls, HIMYM, Greek, The Black Donnellys, Samantha Who, Sons of Anarchy... ♥Ships:
| Sujet: Re: Ned & Chuck fanarts Dim 5 Avr - 19:22 | |
| C'est sublime, connais pas la série ni le ship, mais je suis fan des icons | |
| | | ¤Veronica¤ Admin : Aeryn Sun
Nombre de messages : 9224 Age : 38 Localisation : VancouVer Quote : "If you want a happy ending, that depends, of course, on where you stop your story." (Orson Welles)
Ship & Show ♥Series: Buffyverse, Farscape,Deadwood ,VM, Lost, UB, DH, PB, House, Heroes , SPN, The Office, Dexter, FNL, Pushing Daisies, CM, True Blood, The Mentalist, USOT, Leverage, SoA, Glee ♥Ships: Bangel, John Aeryn, Alma Seth, Max Liz, McBeth, Ned Chuck, Jam, Padackles*J²Friendship♥
| Sujet: Re: Ned & Chuck fanarts Dim 5 Avr - 19:35 | |
| WoW!!!!! Sublime ces icons! Merci ama! | |
| | | Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Ned & Chuck fanarts | |
| |
| | | | Ned & Chuck fanarts | |
|