|
| Jessica's Gallery | |
|
+8numb22z spooky.angel amazone Djou TéTé caro611 Cawole Jessica 12 participants | Auteur | Message |
---|
Jessica Super fan
Nombre de messages : 62 Age : 35 Quote : "As our lady of disco, the divine Ms. Gloria Gaynor has always sung to us: We will survive"Michael(Qaf 513)
Ship & Show ♥Series: QAF, Torchwood,Skins,Ugly Betty... ♥Ships: Brian&Justin, Jack-Ianto, Sid-Cassie, Huddy...
| Sujet: Jessica's Gallery Dim 22 Juil - 0:02 | |
| Voila, je commence par mes créations les plus récentes : Icons: (Queer as folk, House, Lost) 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. Banns: 1. 2. 3. 4. 5. | |
| | | Cawole Lorelai Gilmore
Nombre de messages : 10398 Age : 38 Localisation : Bristol, England Quote : Everything is dust in the wind
So that's it a Kansas song?!
[SPN 6x11]
Ship & Show ♥Series: VM, GG, OTH, DH, GA, BSG, UB, Scrubs, PP, HIMYM, House, Bones,SPN, SKins ♥Ships: MerDer, Brucas, Naley; Jate, Kara/Lee, Hetty, Susan/Mike, Tony/Ziva, Huddy, Chaseron, Marshall/Lilly, GCR, Bones/Booth, Robert/Kitty, Ross/Rachel, JJ, Literati, Sid/Cassie, Michelle/Tony
| Sujet: Re: Jessica's Gallery Dim 22 Juil - 0:07 | |
| Oh je trouve ça génial ce que tu fais entre Lisa et Hugh, du Jate et le Bonnie et Clyde sublime | |
| | | caro611 Au courrier
Ship & Show ♥Series: Heroes, DH, Moonlight--Charmed forever ♥Ships: McBeth, LoVe forever
| Sujet: Re: Jessica's Gallery Dim 22 Juil - 11:53 | |
| | |
| | | TéTé Au courrier
Nombre de messages : 255 Age : 36 Localisation : Alcossebre ESPAÑA Quote : make a wish do you have it? good now believe in it, with all your heart...
Ship & Show ♥Series: Moonlight, Grey's Anatomy, OTH, Smallville, House, Ghost wisperer, heroes,prison break *buffy,roswell, dark angel,tru calling, * ♥Ships: Gizzie, Clana, Leyton, MickBeth , Bangel, MiSa, Hameron, Naley...
| Sujet: Re: Jessica's Gallery Dim 22 Juil - 13:13 | |
| tescreas sont tres belles jadore particulierement les avies de house! tu as tjr les lien des photos | |
| | | Djou Admin
Ship & Show ♥Series: GG, B&S, MIT, Samantha Who, Moonlight, pushing daisies, gossip girl,The Class, TBD, HIMYM, VM, UB, Ga, The Oc, DH, Weeds .... ♥Ships: JavaJunkies, Literati, Sam/Josh, Ned/Chuck, Mcbeth, Kevin/Scotty, Kathan, Tommy / Jenny, LoVe, Prestina, Jate, Hetty, MiSa ....
| Sujet: Re: Jessica's Gallery Dim 22 Juil - 22:50 | |
| wow, coup de coeur pour tes icones QAF, ça me donne envie de voir la série .... | |
| | | Jessica Super fan
Nombre de messages : 62 Age : 35 Quote : "As our lady of disco, the divine Ms. Gloria Gaynor has always sung to us: We will survive"Michael(Qaf 513)
Ship & Show ♥Series: QAF, Torchwood,Skins,Ugly Betty... ♥Ships: Brian&Justin, Jack-Ianto, Sid-Cassie, Huddy...
| Sujet: Re: Jessica's Gallery Jeu 26 Juil - 2:01 | |
| Merci beaucoup TéTé: Je t'envoie les liens par mp Djou: Je suis contente que ça te donne envie de regarder la série, j'espère que tu auras l'occasion de la regarder. | |
| | | amazone ¤Modo Top 5¤ : Kate Beckett
Nombre de messages : 8866 Age : 47 Quote : "A true outlaw finds the balance between the passion in his heart and the reason in his mind. The outcome is the balance of might and right."
Sons Of Anarchy
Ship & Show ♥Series: Buffy, SOA, Haven, VM, House, GG, HIMYM, Farscape, Life, Lie to me, Glee, Moonlight, CM, Merlin, Doctor Who, Torchwood, Erica Strange... ♥Ships: Spuffy, Literati, JJ, Ten/Rose, John/Aeryn, Huddy, McBeth, Kara/Lee, Audrey/Nathan, Jack/Ianto, Erica/Ethan, Eleven/Amy...
| Sujet: Re: Jessica's Gallery Sam 28 Juil - 1:01 | |
| tes créas sont supers belles | |
| | | spooky.angel ¤Oye Team¤ : Dana Scully
Nombre de messages : 6666 Age : 44 Localisation : Fangtasia Quote : "en fait j'aimerais bien faire chat plus tard" hellodie ^^
Ship & Show ♥Series: Supernatural, Fringe, Chuck, Moonlight, SGA, Farscape, Bones, Scrubs, 24, House, BSG, X-Files, True Blood, CM, Firefly... ♥Ships: Adama/Roslin, John/Aeryn, Richard/Kahlan, McBeth, Mulder/Scully, Josh/Donna, Huddy, Mal/Inara, Tony/Michelle, Peter/Olivia...
| Sujet: Re: Jessica's Gallery Mer 15 Aoû - 3:13 | |
| j'adore les icones 2, 6, 19 et surtout la ban Bonnie & Clyde | |
| | | Jessica Super fan
| Sujet: Re: Jessica's Gallery Sam 18 Aoû - 22:10 | |
| Merci Quelques icons (Veronica mars, Queer As Folk, BTVS...) 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. | |
| | | Cawole Lorelai Gilmore
Nombre de messages : 10398 Age : 38 Localisation : Bristol, England Quote : Everything is dust in the wind
So that's it a Kansas song?!
[SPN 6x11]
Ship & Show ♥Series: VM, GG, OTH, DH, GA, BSG, UB, Scrubs, PP, HIMYM, House, Bones,SPN, SKins ♥Ships: MerDer, Brucas, Naley; Jate, Kara/Lee, Hetty, Susan/Mike, Tony/Ziva, Huddy, Chaseron, Marshall/Lilly, GCR, Bones/Booth, Robert/Kitty, Ross/Rachel, JJ, Literati, Sid/Cassie, Michelle/Tony
| Sujet: Re: Jessica's Gallery Sam 18 Aoû - 22:19 | |
| j'adore en plus noir et blanc | |
| | | numb22z Rose Tyler
Nombre de messages : 6678 Age : 37 Localisation : bretagne Quote : "If he has so much as a scratch when I get back... You'll be sorry." [Cara to Denna]
Ship & Show ♥Series: SGA, Buffy, Eureka, Criminal Minds, Dead Like Me, The Office, Doctor Who, Torchwood, Dexter, House, Gossip Girl, Chuck, Robin Hood, Pushing Daisies, ER, Supernatural, True Blood, How I Met Your Mother, SVU, Fringe, Merlin, Eli Stone, NCIS, The Mentalist, USOT, TBBT, Castle, Mad Men, Life, White Collar, Haven ... ♥Ships: spuffy, mcshepp, Jam, Blair&Chuck, E/0, Jack/Ianto, Barney/Robin, Eric/Sookie, Castle/Beckett, master/doctor, nine/rose, ten/rose, merthur, morgalin, armor, eleven/amy, amy/rory ...
| Sujet: Re: Jessica's Gallery Sam 18 Aoû - 22:24 | |
| Superbes icons !!! j'aime bcp les qaf dans ton premier post et tout dans tes dernières créas !!!! | |
| | | hasche Assistant réalisateur
Nombre de messages : 2894 Age : 38 Localisation : Nashville Quote : "...a dyslexic guy walks into a bra?" Cappie Greek
Ship & Show ♥Series: The OC, FNL, Friends, Gilmore Girls, ER, Lost, DH, GA, Weeds, Dexter, Entourage, 24, Veronica Mars, Ugly Betty, Scrubs, Malcolm, CSI, Un dos tres, Heroes, Buffy, Gossip Girl, Smantha Who, The big Bang Theory, Six Feet Under, OZ, Greek, 30 Rock, HIMYM, 90210, TB, supernatural ♥Ships: Seth & Summer // Rachel & Ross // Jess & Rory // Luke & Lorelai // Dr Carter & Moi // Jules & Matt // Tami & Eric // Landry & Tyra // Gaby & Carlos // Lynette & Tom // Alex & Izzie // Deb & The ice truck killer // Logan & Veronica // Betty & Henry // Lola & Pedro // Spike & Buffy ...
| Sujet: Re: Jessica's Gallery Sam 18 Aoû - 22:25 | |
| | |
| | | amazone ¤Modo Top 5¤ : Kate Beckett
Nombre de messages : 8866 Age : 47 Quote : "A true outlaw finds the balance between the passion in his heart and the reason in his mind. The outcome is the balance of might and right."
Sons Of Anarchy
Ship & Show ♥Series: Buffy, SOA, Haven, VM, House, GG, HIMYM, Farscape, Life, Lie to me, Glee, Moonlight, CM, Merlin, Doctor Who, Torchwood, Erica Strange... ♥Ships: Spuffy, Literati, JJ, Ten/Rose, John/Aeryn, Huddy, McBeth, Kara/Lee, Audrey/Nathan, Jack/Ianto, Erica/Ethan, Eleven/Amy...
| Sujet: Re: Jessica's Gallery Sam 18 Aoû - 22:49 | |
| magnifiques tes deniers icons | |
| | | Djou Admin
Ship & Show ♥Series: GG, B&S, MIT, Samantha Who, Moonlight, pushing daisies, gossip girl,The Class, TBD, HIMYM, VM, UB, Ga, The Oc, DH, Weeds .... ♥Ships: JavaJunkies, Literati, Sam/Josh, Ned/Chuck, Mcbeth, Kevin/Scotty, Kathan, Tommy / Jenny, LoVe, Prestina, Jate, Hetty, MiSa ....
| Sujet: Re: Jessica's Gallery Sam 18 Aoû - 23:39 | |
| | |
| | | Bewish Au courrier
Ship & Show ♥Series: Fnl, Vm, DH, PB, Heroes, Kyle Xy, Gilmore Girls, Smallville, Oth, The Oc, Ugly Betty, Brothers and sisters, Weeds, Californication, Bones, Greek, Pushing Daisies, Robin Hood ... ♥Ships: LoVe, Literati, Javajunkies, Clois, Chlark, Kate et Sawyer, Michael et Sarah, Julie et Matt, Tim et Tyra, Susan et Mike, Marin et Jack, Annie et Patrick, Kitty et Robert, Kevin et Scotty, Cappie & Casey, Booth & Temperance, Marian & Robin
| Sujet: Re: Jessica's Gallery Dim 19 Aoû - 0:33 | |
| Tout ca c'est super et j'adore les ava VM | |
| | | Jessica Super fan
| Sujet: Re: Jessica's Gallery Dim 19 Aoû - 1:22 | |
| Merci à toutes | |
| | | spooky.angel ¤Oye Team¤ : Dana Scully
Nombre de messages : 6666 Age : 44 Localisation : Fangtasia Quote : "en fait j'aimerais bien faire chat plus tard" hellodie ^^
Ship & Show ♥Series: Supernatural, Fringe, Chuck, Moonlight, SGA, Farscape, Bones, Scrubs, 24, House, BSG, X-Files, True Blood, CM, Firefly... ♥Ships: Adama/Roslin, John/Aeryn, Richard/Kahlan, McBeth, Mulder/Scully, Josh/Donna, Huddy, Mal/Inara, Tony/Michelle, Peter/Olivia...
| Sujet: Re: Jessica's Gallery Dim 19 Aoû - 1:44 | |
| j'adore les 11, 22 et 23 ! | |
| | | Crackfue Assistant chef opérateur
Ship & Show ♥Series: The OC - Veronica Mars - Grey's Anatamoy - Desperate Housewives - NCIS - Medium - Cold Case - The Black Donnellys- Bones - Heroes - ♥Ships: Logan & Veronica, Meredith & Dr Mamour, Seth & Summer, Ryan & Marissa, Bones & Booth, Lois & Clark, Tommy & Jenny
| Sujet: Re: Jessica's Gallery Dim 19 Aoû - 22:45 | |
| J'aime beaucoup tes avas ! | |
| | | EmY ¤Modo Top 5¤ : Jessica Mastriani
Nombre de messages : 6016 Age : 33 Localisation : 91 Quote : Listen, Bones, I would do anything for you. I'd die for you, I would kill for you, but I am not getting in between two best friends.
- Seeley Booth (Bones)
Ship & Show ♥Series: Bones, TPAMF, Missing, The OC, VM, GG, Gossip Girl, TBBT, Las Vegas, That 70's Show, Buffy, HIMYM, Weeds, D.R.E.A.M, Friends, The Class, Greek, Dawson, In Plain Sight ♥Ships: Bones/Booth, Danny/Mary, Sue/Jack, Tristan/Rory, Holly/Vince, Amy/Felix, Kathan, Tru/Luc, Ulrich/Yumi, Bangel, Casey/Cappie, Joey/Pacey, Monica/Chandler, Ross/Rachel
| Sujet: Re: Jessica's Gallery Sam 1 Sep - 0:08 | |
| Super tes derniers avas Vm!! Tu es très douée! | |
| | | Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Jessica's Gallery | |
| |
| | | | Jessica's Gallery | |
|