|
| Aeryngate's Gallery | |
|
+12Mme.Gibbsounette Djou spooky.angel Crackfue Zell' Marshmallow EmY Cawole numb22z ¤Veronica¤ amazone Didine aeryngate 16 participants | |
Auteur | Message |
---|
aeryngate Touriste
Ship & Show ♥Series: stargate sg1 et atlantis, farscape,doctor who, firefly, battlestar galactica, torchwood... ♥Ships: john/aeryn, cameron/vala, Rose/le docteur, Mal/Inara, Starbuck/Apollo
| Sujet: Aeryngate's Gallery Dim 28 Oct - 14:05 | |
| Salut tout le monde, j'ai profité de mon premier jour de vacances pour faire des fan arts. Pour l'instant j'en ai fait que 4, j'en rajouterai peut être d'autres dans la journée: - Nelly Furtado: - Kristin Kreuk: - Kristen Bell: - Eva Longoria: Voilà j'espère que ça vous plaira, même si j'avoue que pour le wall de Eva Longoria j'ai manqué d'inspiration lol. | |
| | | Didine Chef opérateur
Nombre de messages : 1610 Age : 35 Quote : Si t'as l'impression d'être une grosse merde, rapelles toi qu'un jour tu as été le spermatozoïde le plus rapide et le plus vigoureux de la bande ^^
Ship & Show ♥Series: VM, OTH, GA, The OC, Buffy, Private Practice, Smallville, Gossip Girl ♥Ships: LoVe, Leyton, Izzex, Lois&Clark, Seth/Summer, Spuffy, Blair&Chuck, Violet&Pete
| Sujet: Re: Aeryngate's Gallery Dim 28 Oct - 14:10 | |
| Oh mon dieu c'est vraiment vraiment vraiment MAGNIFIQUE!!!!!!!!
Bravo!!!! | |
| | | amazone ¤Modo Top 5¤ : Kate Beckett
Nombre de messages : 8866 Age : 47 Quote : "A true outlaw finds the balance between the passion in his heart and the reason in his mind. The outcome is the balance of might and right."
Sons Of Anarchy
Ship & Show ♥Series: Buffy, SOA, Haven, VM, House, GG, HIMYM, Farscape, Life, Lie to me, Glee, Moonlight, CM, Merlin, Doctor Who, Torchwood, Erica Strange... ♥Ships: Spuffy, Literati, JJ, Ten/Rose, John/Aeryn, Huddy, McBeth, Kara/Lee, Audrey/Nathan, Jack/Ianto, Erica/Ethan, Eleven/Amy...
| Sujet: Re: Aeryngate's Gallery Dim 28 Oct - 14:12 | |
| wow c'est magnifique , préférence pour les creas sur kristen & eva | |
| | | ¤Veronica¤ Admin : Aeryn Sun
Nombre de messages : 9224 Age : 38 Localisation : VancouVer Quote : "If you want a happy ending, that depends, of course, on where you stop your story." (Orson Welles)
Ship & Show ♥Series: Buffyverse, Farscape,Deadwood ,VM, Lost, UB, DH, PB, House, Heroes , SPN, The Office, Dexter, FNL, Pushing Daisies, CM, True Blood, The Mentalist, USOT, Leverage, SoA, Glee ♥Ships: Bangel, John Aeryn, Alma Seth, Max Liz, McBeth, Ned Chuck, Jam, Padackles*J²Friendship♥
| Sujet: Re: Aeryngate's Gallery Dim 28 Oct - 14:14 | |
| Sublimeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Je suis fan! | |
| | | numb22z Rose Tyler
Nombre de messages : 6678 Age : 37 Localisation : bretagne Quote : "If he has so much as a scratch when I get back... You'll be sorry." [Cara to Denna]
Ship & Show ♥Series: SGA, Buffy, Eureka, Criminal Minds, Dead Like Me, The Office, Doctor Who, Torchwood, Dexter, House, Gossip Girl, Chuck, Robin Hood, Pushing Daisies, ER, Supernatural, True Blood, How I Met Your Mother, SVU, Fringe, Merlin, Eli Stone, NCIS, The Mentalist, USOT, TBBT, Castle, Mad Men, Life, White Collar, Haven ... ♥Ships: spuffy, mcshepp, Jam, Blair&Chuck, E/0, Jack/Ianto, Barney/Robin, Eric/Sookie, Castle/Beckett, master/doctor, nine/rose, ten/rose, merthur, morgalin, armor, eleven/amy, amy/rory ...
| Sujet: Re: Aeryngate's Gallery Dim 28 Oct - 14:16 | |
| Magnifique !!!!!!!! le wall sur Kristen <3 | |
| | | Cawole Lorelai Gilmore
Nombre de messages : 10398 Age : 38 Localisation : Bristol, England Quote : Everything is dust in the wind
So that's it a Kansas song?!
[SPN 6x11]
Ship & Show ♥Series: VM, GG, OTH, DH, GA, BSG, UB, Scrubs, PP, HIMYM, House, Bones,SPN, SKins ♥Ships: MerDer, Brucas, Naley; Jate, Kara/Lee, Hetty, Susan/Mike, Tony/Ziva, Huddy, Chaseron, Marshall/Lilly, GCR, Bones/Booth, Robert/Kitty, Ross/Rachel, JJ, Literati, Sid/Cassie, Michelle/Tony
| Sujet: Re: Aeryngate's Gallery Dim 28 Oct - 14:49 | |
| J'adore | |
| | | EmY ¤Modo Top 5¤ : Jessica Mastriani
Nombre de messages : 6016 Age : 33 Localisation : 91 Quote : Listen, Bones, I would do anything for you. I'd die for you, I would kill for you, but I am not getting in between two best friends.
- Seeley Booth (Bones)
Ship & Show ♥Series: Bones, TPAMF, Missing, The OC, VM, GG, Gossip Girl, TBBT, Las Vegas, That 70's Show, Buffy, HIMYM, Weeds, D.R.E.A.M, Friends, The Class, Greek, Dawson, In Plain Sight ♥Ships: Bones/Booth, Danny/Mary, Sue/Jack, Tristan/Rory, Holly/Vince, Amy/Felix, Kathan, Tru/Luc, Ulrich/Yumi, Bangel, Casey/Cappie, Joey/Pacey, Monica/Chandler, Ross/Rachel
| Sujet: Re: Aeryngate's Gallery Dim 28 Oct - 16:13 | |
| Superbe!! J'adore le wall KB! | |
| | | Zell' Marshmallow Technicien
Nombre de messages : 349 Age : 33 Localisation : Kirby Plaza Quote : I thought our story was epic, you know? You and me
Ship & Show ♥Series: Heroes, Scrubs, Lost, PB, VM, CSI, NCIS, OTH, GA, Friends, Malcolm... ♥Ships: Misa, LoVe, Naley, Jayton, MoniDler, Prestina, Brucas, PB&J, Skate...
| Sujet: Re: Aeryngate's Gallery Dim 28 Oct - 16:56 | |
| superbe! avec une préférence pour le 1er | |
| | | Crackfue Assistant chef opérateur
Ship & Show ♥Series: The OC - Veronica Mars - Grey's Anatamoy - Desperate Housewives - NCIS - Medium - Cold Case - The Black Donnellys- Bones - Heroes - ♥Ships: Logan & Veronica, Meredith & Dr Mamour, Seth & Summer, Ryan & Marissa, Bones & Booth, Lois & Clark, Tommy & Jenny
| Sujet: Re: Aeryngate's Gallery Dim 28 Oct - 21:22 | |
| Magnifique ! | |
| | | spooky.angel ¤Oye Team¤ : Dana Scully
Nombre de messages : 6666 Age : 44 Localisation : Fangtasia Quote : "en fait j'aimerais bien faire chat plus tard" hellodie ^^
Ship & Show ♥Series: Supernatural, Fringe, Chuck, Moonlight, SGA, Farscape, Bones, Scrubs, 24, House, BSG, X-Files, True Blood, CM, Firefly... ♥Ships: Adama/Roslin, John/Aeryn, Richard/Kahlan, McBeth, Mulder/Scully, Josh/Donna, Huddy, Mal/Inara, Tony/Michelle, Peter/Olivia...
| Sujet: Re: Aeryngate's Gallery Dim 28 Oct - 23:42 | |
| très beau, j'adore le 1er !! | |
| | | Djou Admin
Ship & Show ♥Series: GG, B&S, MIT, Samantha Who, Moonlight, pushing daisies, gossip girl,The Class, TBD, HIMYM, VM, UB, Ga, The Oc, DH, Weeds .... ♥Ships: JavaJunkies, Literati, Sam/Josh, Ned/Chuck, Mcbeth, Kevin/Scotty, Kathan, Tommy / Jenny, LoVe, Prestina, Jate, Hetty, MiSa ....
| Sujet: Re: Aeryngate's Gallery Lun 29 Oct - 2:30 | |
| Coup de coeur pour le Nelly et le Kb !! | |
| | | Mme.Gibbsounette Doublure
Nombre de messages : 969 Age : 31 Quote : "I'm hip, I surf the web. LOL, laugh out loud. OMG, oh my god. WTF, why the face" Phill : Modern Familly
Ship & Show ♥Series: Dr House, Desperate,Sons Of Anarchy, Will & Grace,CSI, Boston Legal, Brothers & Sisters, Grey's Anatomy,Damages, Veronica Mars, Ugly Betty, Dity Sexy Money, Skins, HIMYM, The OC, Bones,Friends,The L word.... ♥Ships: Huddy,GCR, LoVe, Willie/Daniel, Brucas, Summer/Seth, J²...
| Sujet: Re: Aeryngate's Gallery Lun 29 Oct - 13:09 | |
| Super beau ! bravo | |
| | | soniaz Perche man
Ship & Show ♥Series: Smallville, Grey's Anatomy, Brothers & Sisters, Véronica Mars, Heroes, DH, Gilmore Girls,... ♥Ships: Logan & Véronica, Clark & Lana, Izzie & Alex, Meredith & Dereck, Callie & Arizona, Lexie & Mark, Lynette & Tom, ...
| | | | :: Pauline :: Admin
Ship & Show ♥Series: Desperate Housewives, Dexter, Gossip Girl, Grey's Anatomy, HIMYM,Lost ♥Ships: Lexie and Alex, Lexie and Mark, Christina et Jackson, Gabrielle et Carlos, Bree et Orson, Kate et Sawyer, Arty et Tina
| Sujet: Re: Aeryngate's Gallery Lun 29 Oct - 20:58 | |
| préférence pour le kristen bell bravo | |
| | | AlisoN Technicien
Ship & Show ♥Series: PB, OC, DH, GA, OTH, Heroes, Lost, Dr. House, Friends, Dawson, CSI: Miami ♥Ships: Leyton, MiSa, Mike & Susan, Carlos & Gaby, Jate, Maryan, Sether, Mer & Der, Joey & Pacey
| Sujet: Re: Aeryngate's Gallery Lun 29 Oct - 22:01 | |
| | |
| | | hasche Assistant réalisateur
Nombre de messages : 2894 Age : 38 Localisation : Nashville Quote : "...a dyslexic guy walks into a bra?" Cappie Greek
Ship & Show ♥Series: The OC, FNL, Friends, Gilmore Girls, ER, Lost, DH, GA, Weeds, Dexter, Entourage, 24, Veronica Mars, Ugly Betty, Scrubs, Malcolm, CSI, Un dos tres, Heroes, Buffy, Gossip Girl, Smantha Who, The big Bang Theory, Six Feet Under, OZ, Greek, 30 Rock, HIMYM, 90210, TB, supernatural ♥Ships: Seth & Summer // Rachel & Ross // Jess & Rory // Luke & Lorelai // Dr Carter & Moi // Jules & Matt // Tami & Eric // Landry & Tyra // Gaby & Carlos // Lynette & Tom // Alex & Izzie // Deb & The ice truck killer // Logan & Veronica // Betty & Henry // Lola & Pedro // Spike & Buffy ...
| Sujet: Re: Aeryngate's Gallery Lun 29 Oct - 22:08 | |
| Celui de Nelly est très beau! | |
| | | aeryngate Touriste
Ship & Show ♥Series: stargate sg1 et atlantis, farscape,doctor who, firefly, battlestar galactica, torchwood... ♥Ships: john/aeryn, cameron/vala, Rose/le docteur, Mal/Inara, Starbuck/Apollo
| Sujet: Re: Aeryngate's Gallery Dim 25 Nov - 17:36 | |
| | |
| | | ¤Veronica¤ Admin : Aeryn Sun
Nombre de messages : 9224 Age : 38 Localisation : VancouVer Quote : "If you want a happy ending, that depends, of course, on where you stop your story." (Orson Welles)
Ship & Show ♥Series: Buffyverse, Farscape,Deadwood ,VM, Lost, UB, DH, PB, House, Heroes , SPN, The Office, Dexter, FNL, Pushing Daisies, CM, True Blood, The Mentalist, USOT, Leverage, SoA, Glee ♥Ships: Bangel, John Aeryn, Alma Seth, Max Liz, McBeth, Ned Chuck, Jam, Padackles*J²Friendship♥
| Sujet: Re: Aeryngate's Gallery Dim 25 Nov - 17:45 | |
| OMG!! Coup de coeur pr les walls! Ben et claudia quoi!!! loool sinon les avas st sublimes!!! | |
| | | Djou Admin
Ship & Show ♥Series: GG, B&S, MIT, Samantha Who, Moonlight, pushing daisies, gossip girl,The Class, TBD, HIMYM, VM, UB, Ga, The Oc, DH, Weeds .... ♥Ships: JavaJunkies, Literati, Sam/Josh, Ned/Chuck, Mcbeth, Kevin/Scotty, Kathan, Tommy / Jenny, LoVe, Prestina, Jate, Hetty, MiSa ....
| Sujet: Re: Aeryngate's Gallery Dim 25 Nov - 17:46 | |
| OMG l'ava jamie, je l'aime !! Gros coups de coeur pour tes avas et le 2eme wall ! bravo | |
| | | Didine Chef opérateur
Nombre de messages : 1610 Age : 35 Quote : Si t'as l'impression d'être une grosse merde, rapelles toi qu'un jour tu as été le spermatozoïde le plus rapide et le plus vigoureux de la bande ^^
Ship & Show ♥Series: VM, OTH, GA, The OC, Buffy, Private Practice, Smallville, Gossip Girl ♥Ships: LoVe, Leyton, Izzex, Lois&Clark, Seth/Summer, Spuffy, Blair&Chuck, Violet&Pete
| Sujet: Re: Aeryngate's Gallery Dim 25 Nov - 17:46 | |
| Tes avas sont vraiment géants!!! | |
| | | numb22z Rose Tyler
Nombre de messages : 6678 Age : 37 Localisation : bretagne Quote : "If he has so much as a scratch when I get back... You'll be sorry." [Cara to Denna]
Ship & Show ♥Series: SGA, Buffy, Eureka, Criminal Minds, Dead Like Me, The Office, Doctor Who, Torchwood, Dexter, House, Gossip Girl, Chuck, Robin Hood, Pushing Daisies, ER, Supernatural, True Blood, How I Met Your Mother, SVU, Fringe, Merlin, Eli Stone, NCIS, The Mentalist, USOT, TBBT, Castle, Mad Men, Life, White Collar, Haven ... ♥Ships: spuffy, mcshepp, Jam, Blair&Chuck, E/0, Jack/Ianto, Barney/Robin, Eric/Sookie, Castle/Beckett, master/doctor, nine/rose, ten/rose, merthur, morgalin, armor, eleven/amy, amy/rory ...
| Sujet: Re: Aeryngate's Gallery Dim 25 Nov - 17:57 | |
| OMG le wallp Cameron/Vala est excellent bravo bravo bravo ^^ | |
| | | :: Pauline :: Admin
Ship & Show ♥Series: Desperate Housewives, Dexter, Gossip Girl, Grey's Anatomy, HIMYM,Lost ♥Ships: Lexie and Alex, Lexie and Mark, Christina et Jackson, Gabrielle et Carlos, Bree et Orson, Kate et Sawyer, Arty et Tina
| Sujet: Re: Aeryngate's Gallery Dim 25 Nov - 18:07 | |
| moi je craque pour les avas heroes ! | |
| | | amazone ¤Modo Top 5¤ : Kate Beckett
Nombre de messages : 8866 Age : 47 Quote : "A true outlaw finds the balance between the passion in his heart and the reason in his mind. The outcome is the balance of might and right."
Sons Of Anarchy
Ship & Show ♥Series: Buffy, SOA, Haven, VM, House, GG, HIMYM, Farscape, Life, Lie to me, Glee, Moonlight, CM, Merlin, Doctor Who, Torchwood, Erica Strange... ♥Ships: Spuffy, Literati, JJ, Ten/Rose, John/Aeryn, Huddy, McBeth, Kara/Lee, Audrey/Nathan, Jack/Ianto, Erica/Ethan, Eleven/Amy...
| Sujet: Re: Aeryngate's Gallery Dim 25 Nov - 18:15 | |
| wow le wall aeryn/vala est magnifique et tes icons sont superbes | |
| | | EmY ¤Modo Top 5¤ : Jessica Mastriani
Nombre de messages : 6016 Age : 33 Localisation : 91 Quote : Listen, Bones, I would do anything for you. I'd die for you, I would kill for you, but I am not getting in between two best friends.
- Seeley Booth (Bones)
Ship & Show ♥Series: Bones, TPAMF, Missing, The OC, VM, GG, Gossip Girl, TBBT, Las Vegas, That 70's Show, Buffy, HIMYM, Weeds, D.R.E.A.M, Friends, The Class, Greek, Dawson, In Plain Sight ♥Ships: Bones/Booth, Danny/Mary, Sue/Jack, Tristan/Rory, Holly/Vince, Amy/Felix, Kathan, Tru/Luc, Ulrich/Yumi, Bangel, Casey/Cappie, Joey/Pacey, Monica/Chandler, Ross/Rachel
| Sujet: Re: Aeryngate's Gallery Dim 25 Nov - 21:32 | |
| Que dire, c'est énorme ^^ | |
| | | spooky.angel ¤Oye Team¤ : Dana Scully
Nombre de messages : 6666 Age : 44 Localisation : Fangtasia Quote : "en fait j'aimerais bien faire chat plus tard" hellodie ^^
Ship & Show ♥Series: Supernatural, Fringe, Chuck, Moonlight, SGA, Farscape, Bones, Scrubs, 24, House, BSG, X-Files, True Blood, CM, Firefly... ♥Ships: Adama/Roslin, John/Aeryn, Richard/Kahlan, McBeth, Mulder/Scully, Josh/Donna, Huddy, Mal/Inara, Tony/Michelle, Peter/Olivia...
| Sujet: Re: Aeryngate's Gallery Dim 25 Nov - 22:56 | |
| les icones sont super, et j'ai un gros coup de pour le 2eme wall, magnifique ! | |
| | | Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Aeryngate's Gallery | |
| |
| | | | Aeryngate's Gallery | |
|