|
| 2.17 Divine Secrets and the ZBZ Sisterhood [Greek] | |
| |
Notez cet épisode | 1 | | 0% | [ 0 ] | 2 | | 0% | [ 0 ] | 3 | | 0% | [ 0 ] | 4 | | 0% | [ 0 ] | 5 | | 0% | [ 0 ] | 6 | | 0% | [ 0 ] | 7 | | 0% | [ 0 ] | 8 | | 0% | [ 0 ] | 9 | | 0% | [ 0 ] | 10 | | 0% | [ 0 ] |
| Total des votes : 0 | | |
| Auteur | Message |
---|
Cawole Lorelai Gilmore
Nombre de messages : 10398 Age : 38 Localisation : Bristol, England Quote : Everything is dust in the wind
So that's it a Kansas song?!
[SPN 6x11]
Ship & Show ♥Series: VM, GG, OTH, DH, GA, BSG, UB, Scrubs, PP, HIMYM, House, Bones,SPN, SKins ♥Ships: MerDer, Brucas, Naley; Jate, Kara/Lee, Hetty, Susan/Mike, Tony/Ziva, Huddy, Chaseron, Marshall/Lilly, GCR, Bones/Booth, Robert/Kitty, Ross/Rachel, JJ, Literati, Sid/Cassie, Michelle/Tony
| Sujet: 2.17 Divine Secrets and the ZBZ Sisterhood [Greek] Mar 28 Avr - 22:48 | |
| While completing his community service, Rusty discovers a symbol for a secret Amphora Society that is actively recruiting members. Knowing that Cappie was on a search to find the hidden lair during his freshman year, Rusty gets Dale to help him solve the mystery to get back in Cappie’s good graces. Meanwhile, in Ashleigh’s absence, Casey has to decide if she should allow some of Frannie’s IKI defectors back into the house. And when Rebecca goes on her first date with Robin, she turns to Calvin for advice, but Calvin has some dating troubles of his own. | |
| | | gillian Producteur exécutif
Nombre de messages : 3965 Age : 39 Localisation : Centre Quote : blah blah vampire emergency blah (Pam - TB 3x10)
Ship & Show ♥Series: GG, VM, Buffy, X-files, NCIS, Lost, DH, the L word, Alias, House, MédiuM, Dr quinn, HIMYM, True Blood, TBBT, Mad Men, that 70's show, Glee... ♥Ships: Javajunkies, Mulder/Scully, LoVe, Pizonica, Bangel, Spuffy, Willoz, Willow et Tara, Huddy, Gibbs/Abby, Mickaela/Sully, Tom/Lynette, Penny/Leonard...
| Sujet: Re: 2.17 Divine Secrets and the ZBZ Sisterhood [Greek] Ven 22 Mai - 11:13 | |
| Rebecca m'a fai trop rire dans cet épisode !!! Elle est énorme cette fille (et dire que je la detestait au début !!!)
Casey et Max commencent à me gonfler ! Je les aimais bien c'est deux là au début mais là ça devient nianian !!!
Et pauvre Rusty... | |
| | | amazone ¤Modo Top 5¤ : Kate Beckett
Nombre de messages : 8866 Age : 47 Quote : "A true outlaw finds the balance between the passion in his heart and the reason in his mind. The outcome is the balance of might and right."
Sons Of Anarchy
Ship & Show ♥Series: Buffy, SOA, Haven, VM, House, GG, HIMYM, Farscape, Life, Lie to me, Glee, Moonlight, CM, Merlin, Doctor Who, Torchwood, Erica Strange... ♥Ships: Spuffy, Literati, JJ, Ten/Rose, John/Aeryn, Huddy, McBeth, Kara/Lee, Audrey/Nathan, Jack/Ianto, Erica/Ethan, Eleven/Amy...
| Sujet: Re: 2.17 Divine Secrets and the ZBZ Sisterhood [Greek] Ven 22 Mai - 12:50 | |
| Ah oui Rebecca, moi c'est pareil j'avais du mal avec elle et là je l'apprecie de plus en plus et puis dans cet épisode, elle est extra
Casey & Max, j'ai jamais apprécié plus que ça, pour moi Casey c'est avec Cappie et personne d'autres, mdrrr | |
| | | gillian Producteur exécutif
Nombre de messages : 3965 Age : 39 Localisation : Centre Quote : blah blah vampire emergency blah (Pam - TB 3x10)
Ship & Show ♥Series: GG, VM, Buffy, X-files, NCIS, Lost, DH, the L word, Alias, House, MédiuM, Dr quinn, HIMYM, True Blood, TBBT, Mad Men, that 70's show, Glee... ♥Ships: Javajunkies, Mulder/Scully, LoVe, Pizonica, Bangel, Spuffy, Willoz, Willow et Tara, Huddy, Gibbs/Abby, Mickaela/Sully, Tom/Lynette, Penny/Leonard...
| Sujet: Re: 2.17 Divine Secrets and the ZBZ Sisterhood [Greek] Ven 22 Mai - 14:47 | |
| Oui j'aimerais bien que ces deux là se remettent ensemble !! | |
| | | Cawole Lorelai Gilmore
Nombre de messages : 10398 Age : 38 Localisation : Bristol, England Quote : Everything is dust in the wind
So that's it a Kansas song?!
[SPN 6x11]
Ship & Show ♥Series: VM, GG, OTH, DH, GA, BSG, UB, Scrubs, PP, HIMYM, House, Bones,SPN, SKins ♥Ships: MerDer, Brucas, Naley; Jate, Kara/Lee, Hetty, Susan/Mike, Tony/Ziva, Huddy, Chaseron, Marshall/Lilly, GCR, Bones/Booth, Robert/Kitty, Ross/Rachel, JJ, Literati, Sid/Cassie, Michelle/Tony
| Sujet: Re: 2.17 Divine Secrets and the ZBZ Sisterhood [Greek] Dim 24 Mai - 0:27 | |
| Max est un empoté de première je te jure c'est sympa mais pas interessant du tout Rebecca énorme à la table après l'annonce d'Asheigh sur Fisher " I'm a lesbian" et l'autre " we knew it" Evan qui sauve le coup à Cappie et pauvre Rusty au moins plus d'Andylicious, vive la famille lol | |
| | | Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: 2.17 Divine Secrets and the ZBZ Sisterhood [Greek] | |
| |
| | | | 2.17 Divine Secrets and the ZBZ Sisterhood [Greek] | |
|