Sujet: Annette & Sebastian (Cruels Intentions) Sam 1 Nov - 19:57
Annette & Sebastian ( Cruels Intentions)
Scène de la gare
Vous shippez ou pas ?
amazone ¤Modo Top 5¤ : Kate Beckett
Nombre de messages : 8866Age : 47 Quote : "A true outlaw finds the balance between the passion in his heart and the reason in his mind. The outcome is the balance of might and right."
Sons Of Anarchy
Ship & Show ♥Series: Buffy, SOA, Haven, VM, House, GG, HIMYM, Farscape, Life, Lie to me, Glee, Moonlight, CM, Merlin, Doctor Who, Torchwood, Erica Strange... ♥Ships: Spuffy, Literati, JJ, Ten/Rose, John/Aeryn, Huddy, McBeth, Kara/Lee, Audrey/Nathan, Jack/Ianto, Erica/Ethan, Eleven/Amy...
Sujet: Re: Annette & Sebastian (Cruels Intentions) Dim 2 Nov - 2:08
je les adore tous les 2. et la BO de cette scene wow et j'adore le film
Clochette Rory Gilmore
Nombre de messages : 5236Age : 43 Localisation : Montréal, Québec in Canada
Sujet: Re: Annette & Sebastian (Cruels Intentions) Dim 2 Nov - 17:21
Pareil! Ce couple est super! Et c'est vrai que la BO de cette scène est magnifique!!
EmY ¤Modo Top 5¤ : Jessica Mastriani
Nombre de messages : 6016Age : 33 Localisation : 91 Quote : Listen, Bones, I would do anything for you. I'd die for you, I would kill for you, but I am not getting in between two best friends.
- Seeley Booth (Bones)
Ship & Show ♥Series: Bones, TPAMF, Missing, The OC, VM, GG, Gossip Girl, TBBT, Las Vegas, That 70's Show, Buffy, HIMYM, Weeds, D.R.E.A.M, Friends, The Class, Greek, Dawson, In Plain Sight ♥Ships: Bones/Booth, Danny/Mary, Sue/Jack, Tristan/Rory, Holly/Vince, Amy/Felix, Kathan, Tru/Luc, Ulrich/Yumi, Bangel, Casey/Cappie, Joey/Pacey, Monica/Chandler, Ross/Rachel
Sujet: Re: Annette & Sebastian (Cruels Intentions) Dim 30 Nov - 13:32
Moi j'étais plus sur Sebastian et Kathryn ... ^^ Mais c'est vrai que les scènes entre eux sont très belles, surtout celle ci
cerise Au courrier
Nombre de messages : 282Age : 31 Localisation : Orange County Quote : Oh, baby, baby, it's a wild world