|
| { Everything is art } | |
|
+33The Boy From Oz Hollywood-Stories Cookiepunkie Elliot Marion* Bewish Dancin' cerise boutchou TéTé Brooklin hasche spooky.angel Didine banana Split Angelic gillian gingertwist back up Missml Nepenthès Sappydreams Rosieslullaby Cawole :: Pauline :: hellodie ¤Veronica¤ numb22z EmY Clochette Six Feet Higher amazone Djou 37 participants | |
Auteur | Message |
---|
:: Pauline :: Admin
Ship & Show ♥Series: Desperate Housewives, Dexter, Gossip Girl, Grey's Anatomy, HIMYM,Lost ♥Ships: Lexie and Alex, Lexie and Mark, Christina et Jackson, Gabrielle et Carlos, Bree et Orson, Kate et Sawyer, Arty et Tina
| Sujet: Re: { Everything is art } Lun 1 Juin - 22:47 | |
| yeah j'adore trop | |
| | | ¤Veronica¤ Admin : Aeryn Sun
Nombre de messages : 9224 Age : 38 Localisation : VancouVer Quote : "If you want a happy ending, that depends, of course, on where you stop your story." (Orson Welles)
Ship & Show ♥Series: Buffyverse, Farscape,Deadwood ,VM, Lost, UB, DH, PB, House, Heroes , SPN, The Office, Dexter, FNL, Pushing Daisies, CM, True Blood, The Mentalist, USOT, Leverage, SoA, Glee ♥Ships: Bangel, John Aeryn, Alma Seth, Max Liz, McBeth, Ned Chuck, Jam, Padackles*J²Friendship♥
| Sujet: Re: { Everything is art } Lun 1 Juin - 23:07 | |
| | |
| | | Clochette Rory Gilmore
Nombre de messages : 5236 Age : 43 Localisation : Montréal, Québec in Canada
Ship & Show ♥Series: Gilmore Girls, Dawson's Creek, Supernatural, Veronica Mars, Lost, OTH, Ghost Whisperer, Merlin, True Blood, Grey's anatomy, HIMYM, Roswell, Robin Hood, Dexter, SFU, Buffy, Doctor Who... ♥Ships: Rory/Jess, Lorelai/Luke, Izzie/Alex, Kate/Sawyer, Joey/Pacey, Lucas/Peyton, Robin/Marian, Veronica/Logan, Lily/Marshall, Robin/Barney, Arthur/Gwen, Buffy/Spike
| Sujet: Re: { Everything is art } Mar 2 Juin - 6:28 | |
| | |
| | | Djou Admin
Ship & Show ♥Series: GG, B&S, MIT, Samantha Who, Moonlight, pushing daisies, gossip girl,The Class, TBD, HIMYM, VM, UB, Ga, The Oc, DH, Weeds .... ♥Ships: JavaJunkies, Literati, Sam/Josh, Ned/Chuck, Mcbeth, Kevin/Scotty, Kathan, Tommy / Jenny, LoVe, Prestina, Jate, Hetty, MiSa ....
| Sujet: Re: { Everything is art } Mar 9 Juin - 23:33 | |
| merciiiii vrament beaucoup
Dernière édition par Djou le Mar 9 Juin - 23:45, édité 1 fois | |
| | | ¤Veronica¤ Admin : Aeryn Sun
Nombre de messages : 9224 Age : 38 Localisation : VancouVer Quote : "If you want a happy ending, that depends, of course, on where you stop your story." (Orson Welles)
Ship & Show ♥Series: Buffyverse, Farscape,Deadwood ,VM, Lost, UB, DH, PB, House, Heroes , SPN, The Office, Dexter, FNL, Pushing Daisies, CM, True Blood, The Mentalist, USOT, Leverage, SoA, Glee ♥Ships: Bangel, John Aeryn, Alma Seth, Max Liz, McBeth, Ned Chuck, Jam, Padackles*J²Friendship♥
| Sujet: Re: { Everything is art } Mar 9 Juin - 23:36 | |
| | |
| | | spooky.angel ¤Oye Team¤ : Dana Scully
Nombre de messages : 6666 Age : 44 Localisation : Fangtasia Quote : "en fait j'aimerais bien faire chat plus tard" hellodie ^^
Ship & Show ♥Series: Supernatural, Fringe, Chuck, Moonlight, SGA, Farscape, Bones, Scrubs, 24, House, BSG, X-Files, True Blood, CM, Firefly... ♥Ships: Adama/Roslin, John/Aeryn, Richard/Kahlan, McBeth, Mulder/Scully, Josh/Donna, Huddy, Mal/Inara, Tony/Michelle, Peter/Olivia...
| Sujet: Re: { Everything is art } Mar 9 Juin - 23:37 | |
| la classe absolue, y'a rien d'autre à dire !! :10: :10: :10: | |
| | | EmY ¤Modo Top 5¤ : Jessica Mastriani
Nombre de messages : 6016 Age : 33 Localisation : 91 Quote : Listen, Bones, I would do anything for you. I'd die for you, I would kill for you, but I am not getting in between two best friends.
- Seeley Booth (Bones)
Ship & Show ♥Series: Bones, TPAMF, Missing, The OC, VM, GG, Gossip Girl, TBBT, Las Vegas, That 70's Show, Buffy, HIMYM, Weeds, D.R.E.A.M, Friends, The Class, Greek, Dawson, In Plain Sight ♥Ships: Bones/Booth, Danny/Mary, Sue/Jack, Tristan/Rory, Holly/Vince, Amy/Felix, Kathan, Tru/Luc, Ulrich/Yumi, Bangel, Casey/Cappie, Joey/Pacey, Monica/Chandler, Ross/Rachel
| Sujet: Re: { Everything is art } Mar 9 Juin - 23:42 | |
| J'ai flashé complet sur ce design, j'adore les effets mais tout est dit sur GG bravo Djou! | |
| | | :: Pauline :: Admin
Ship & Show ♥Series: Desperate Housewives, Dexter, Gossip Girl, Grey's Anatomy, HIMYM,Lost ♥Ships: Lexie and Alex, Lexie and Mark, Christina et Jackson, Gabrielle et Carlos, Bree et Orson, Kate et Sawyer, Arty et Tina
| Sujet: Re: { Everything is art } Mar 9 Juin - 23:50 | |
| c'est superbe ! moi j'adore par dessus tout ton dernier wall sur Michelle Trachtenberg | |
| | | amazone ¤Modo Top 5¤ : Kate Beckett
Nombre de messages : 8866 Age : 47 Quote : "A true outlaw finds the balance between the passion in his heart and the reason in his mind. The outcome is the balance of might and right."
Sons Of Anarchy
Ship & Show ♥Series: Buffy, SOA, Haven, VM, House, GG, HIMYM, Farscape, Life, Lie to me, Glee, Moonlight, CM, Merlin, Doctor Who, Torchwood, Erica Strange... ♥Ships: Spuffy, Literati, JJ, Ten/Rose, John/Aeryn, Huddy, McBeth, Kara/Lee, Audrey/Nathan, Jack/Ianto, Erica/Ethan, Eleven/Amy...
| Sujet: Re: { Everything is art } Mar 9 Juin - 23:59 | |
| comme je te l'ai dejà dit sur GG, jsuis fan, c'est magnifique | |
| | | Dancin' Job d’été
Ship & Show ♥Series: Grey's anatomy, Private Practice, Greek, Chuck, ER, DH, Gossip girl, Hereos, Ugly Betty, Life, OTH, Dr House, PB, Lost, Weeds, The OC... ♥Ships: MerDer, Paddie, Noaddie, Viper, Piolet, Cappie/Casey, Chuck/Sarah, Susan/Mike, Brookas, Naley, Reela, Betty/Henry, Rufy, B/C, MiSa, Seth/Summer...
| Sujet: Re: { Everything is art } Mer 10 Juin - 16:24 | |
| J'aime beaucoup tes dernières créas sur GG! | |
| | | hasche Assistant réalisateur
Nombre de messages : 2894 Age : 38 Localisation : Nashville Quote : "...a dyslexic guy walks into a bra?" Cappie Greek
Ship & Show ♥Series: The OC, FNL, Friends, Gilmore Girls, ER, Lost, DH, GA, Weeds, Dexter, Entourage, 24, Veronica Mars, Ugly Betty, Scrubs, Malcolm, CSI, Un dos tres, Heroes, Buffy, Gossip Girl, Smantha Who, The big Bang Theory, Six Feet Under, OZ, Greek, 30 Rock, HIMYM, 90210, TB, supernatural ♥Ships: Seth & Summer // Rachel & Ross // Jess & Rory // Luke & Lorelai // Dr Carter & Moi // Jules & Matt // Tami & Eric // Landry & Tyra // Gaby & Carlos // Lynette & Tom // Alex & Izzie // Deb & The ice truck killer // Logan & Veronica // Betty & Henry // Lola & Pedro // Spike & Buffy ...
| Sujet: Re: { Everything is art } Mer 10 Juin - 20:19 | |
| Waw, j'trouve ca génial!!! C'est superbe!!! | |
| | | gillian Producteur exécutif
Nombre de messages : 3965 Age : 39 Localisation : Centre Quote : blah blah vampire emergency blah (Pam - TB 3x10)
Ship & Show ♥Series: GG, VM, Buffy, X-files, NCIS, Lost, DH, the L word, Alias, House, MédiuM, Dr quinn, HIMYM, True Blood, TBBT, Mad Men, that 70's show, Glee... ♥Ships: Javajunkies, Mulder/Scully, LoVe, Pizonica, Bangel, Spuffy, Willoz, Willow et Tara, Huddy, Gibbs/Abby, Mickaela/Sully, Tom/Lynette, Penny/Leonard...
| Sujet: Re: { Everything is art } Mer 10 Juin - 22:13 | |
| ce design est sublime et les kit sont parfait !!! je suis fan ! | |
| | | Cawole Lorelai Gilmore
Nombre de messages : 10398 Age : 38 Localisation : Bristol, England Quote : Everything is dust in the wind
So that's it a Kansas song?!
[SPN 6x11]
Ship & Show ♥Series: VM, GG, OTH, DH, GA, BSG, UB, Scrubs, PP, HIMYM, House, Bones,SPN, SKins ♥Ships: MerDer, Brucas, Naley; Jate, Kara/Lee, Hetty, Susan/Mike, Tony/Ziva, Huddy, Chaseron, Marshall/Lilly, GCR, Bones/Booth, Robert/Kitty, Ross/Rachel, JJ, Literati, Sid/Cassie, Michelle/Tony
| Sujet: Re: { Everything is art } Mer 10 Juin - 23:37 | |
| c'est juste parfait, magnifique | |
| | | Clochette Rory Gilmore
Nombre de messages : 5236 Age : 43 Localisation : Montréal, Québec in Canada
Ship & Show ♥Series: Gilmore Girls, Dawson's Creek, Supernatural, Veronica Mars, Lost, OTH, Ghost Whisperer, Merlin, True Blood, Grey's anatomy, HIMYM, Roswell, Robin Hood, Dexter, SFU, Buffy, Doctor Who... ♥Ships: Rory/Jess, Lorelai/Luke, Izzie/Alex, Kate/Sawyer, Joey/Pacey, Lucas/Peyton, Robin/Marian, Veronica/Logan, Lily/Marshall, Robin/Barney, Arthur/Gwen, Buffy/Spike
| Sujet: Re: { Everything is art } Jeu 11 Juin - 6:33 | |
| J'adore ce design, tu le sais.. Je dirais même que c'est un de mes préférés sur GG depuis que je suis inscrite sur le forum. Bravo!! | |
| | | numb22z Rose Tyler
Nombre de messages : 6678 Age : 37 Localisation : bretagne Quote : "If he has so much as a scratch when I get back... You'll be sorry." [Cara to Denna]
Ship & Show ♥Series: SGA, Buffy, Eureka, Criminal Minds, Dead Like Me, The Office, Doctor Who, Torchwood, Dexter, House, Gossip Girl, Chuck, Robin Hood, Pushing Daisies, ER, Supernatural, True Blood, How I Met Your Mother, SVU, Fringe, Merlin, Eli Stone, NCIS, The Mentalist, USOT, TBBT, Castle, Mad Men, Life, White Collar, Haven ... ♥Ships: spuffy, mcshepp, Jam, Blair&Chuck, E/0, Jack/Ianto, Barney/Robin, Eric/Sookie, Castle/Beckett, master/doctor, nine/rose, ten/rose, merthur, morgalin, armor, eleven/amy, amy/rory ...
| Sujet: Re: { Everything is art } Sam 13 Juin - 12:56 | |
| | |
| | | hellodie Créateur de la série
Nombre de messages : 4092 Age : 35 Localisation : All of time and space, everywhere and anywhere. Every star that ever was. Quote : The Doctor. In the TARDIS. Next stop: Everywhere.
Ship & Show ♥Series: VM, Buffyverse, Moonlight, GoG,House, Alias, GA,NCIS, Bones, Scrubs, Dexter, RH, SPN, Chuck, Skins, HIMYM,Doctor Who, Torchwood ♥Ships: Janto, 10th&Rose, LoVe, Spuffy, Brucas, Blair/Chuck, Tuesdays, McBeth, Alex/Izzie, TiVa, Hodgela, Booth/Brennan, Summer/Seth, Robin/Marian, Lollie, Chuck/Sarah, Huddy, Barney/Robin, Marshall/Lilly, Effy/Freddie ...
| Sujet: Re: { Everything is art } Sam 13 Juin - 15:13 | |
| c'est d'une classe !!!! Magnifique !!! | |
| | | Djou Admin
Ship & Show ♥Series: GG, B&S, MIT, Samantha Who, Moonlight, pushing daisies, gossip girl,The Class, TBD, HIMYM, VM, UB, Ga, The Oc, DH, Weeds .... ♥Ships: JavaJunkies, Literati, Sam/Josh, Ned/Chuck, Mcbeth, Kevin/Scotty, Kathan, Tommy / Jenny, LoVe, Prestina, Jate, Hetty, MiSa ....
| Sujet: Re: { Everything is art } Lun 10 Aoû - 23:07 | |
| wow, merciii beaucoup, c'est adorable Je ferme la galerie et la transporte en archives .... snif ^^ | |
| | | Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: { Everything is art } | |
| |
| | | | { Everything is art } | |
|
| Permission de ce forum: | Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
| |
| |
| |