|
| Les sites Bones ! | |
| | Auteur | Message |
---|
EmY ¤Modo Top 5¤ : Jessica Mastriani
Nombre de messages : 6016 Age : 33 Localisation : 91 Quote : Listen, Bones, I would do anything for you. I'd die for you, I would kill for you, but I am not getting in between two best friends.
- Seeley Booth (Bones)
Ship & Show ♥Series: Bones, TPAMF, Missing, The OC, VM, GG, Gossip Girl, TBBT, Las Vegas, That 70's Show, Buffy, HIMYM, Weeds, D.R.E.A.M, Friends, The Class, Greek, Dawson, In Plain Sight ♥Ships: Bones/Booth, Danny/Mary, Sue/Jack, Tristan/Rory, Holly/Vince, Amy/Felix, Kathan, Tru/Luc, Ulrich/Yumi, Bangel, Casey/Cappie, Joey/Pacey, Monica/Chandler, Ross/Rachel
| Sujet: Les sites Bones ! Dim 4 Nov - 1:32 | |
| On postera ici tous les sites qui ont un rapport avec le couple Booth/Bones : Beyond Bickering : Un site que je trouve très bien, avec une gallerie et visiblement des mises à jour régulières Lj sur Bones : J'ai trouvé ce Lj par hasard, il est sur la série Bones en générale mais j'y ai trouvé beaucoup d'icones sur le couple | |
| | | Angelic Guest star
Nombre de messages : 2249 Age : 34 Localisation : 37 Quote : "Anger ruins joy. Steals the goodness of my mind. Forces my mouth to say terrible things. Overcoming anger brings peace of mind. Leads to a mind without regrets. If I overcome anger, I will be delightful and loved by everyone." - Charlie Crews, Life 1x01
Ship & Show ♥Series: NCIS, Life, Tudors, Borgias, Glee, House (s1-s3), GA, Moonlight, Dexter, Bones, Chuck, TBBT, The Mentalist, Nurse Jackie, Six Feet Under, True Blood, Doctor Who, Pretty Little Liars, ... ♥Ships: H/Cam, Lady Mary/Estace Chapuys, Cesare/Lucrezia Borgia, Erza/Aria, Mark/Callie, Owen/Cristina, Chuck/Casey, Crews/Reese, Pullo/Vorenus, Mick/Coraline, Ten/Rose, Bill/Sookie, Eric/Godric, ...
| Sujet: Re: Les sites Bones ! Dim 13 Avr - 23:23 | |
| Merci, je ne connaissais pas ces liens ! | |
| | | hellodie Créateur de la série
Nombre de messages : 4092 Age : 35 Localisation : All of time and space, everywhere and anywhere. Every star that ever was. Quote : The Doctor. In the TARDIS. Next stop: Everywhere.
Ship & Show ♥Series: VM, Buffyverse, Moonlight, GoG,House, Alias, GA,NCIS, Bones, Scrubs, Dexter, RH, SPN, Chuck, Skins, HIMYM,Doctor Who, Torchwood ♥Ships: Janto, 10th&Rose, LoVe, Spuffy, Brucas, Blair/Chuck, Tuesdays, McBeth, Alex/Izzie, TiVa, Hodgela, Booth/Brennan, Summer/Seth, Robin/Marian, Lollie, Chuck/Sarah, Huddy, Barney/Robin, Marshall/Lilly, Effy/Freddie ...
| Sujet: Re: Les sites Bones ! Ven 27 Juin - 20:48 | |
| Merci ces sites sont géniaux !! | |
| | | Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Les sites Bones ! | |
| |
| | | | Les sites Bones ! | |
|