|
| Miss-Love's Artwork | |
|
+9Djou amazone Ang3lus Crackfue Lylou numb22z ¤Veronica¤ Cawole Miss-Love 13 participants | Auteur | Message |
---|
Miss-Love Touriste
Ship & Show ♥Series: Newport Beach, Heroes, Veronica Mars, Heroes, Dark Angel(saison1), Desperate Housewives, Bones, Cold Case, FBI portés disparus... ♥Ships: Summer/Seth, LoVe, Carlos & Gaby Sollis, Susan Mayer & Mike Delfino, Matin/Sam (FBI portés disparus), Claire/Zach (Heroes)
| | | | Cawole Lorelai Gilmore
Nombre de messages : 10398 Age : 38 Localisation : Bristol, England Quote : Everything is dust in the wind
So that's it a Kansas song?!
[SPN 6x11]
Ship & Show ♥Series: VM, GG, OTH, DH, GA, BSG, UB, Scrubs, PP, HIMYM, House, Bones,SPN, SKins ♥Ships: MerDer, Brucas, Naley; Jate, Kara/Lee, Hetty, Susan/Mike, Tony/Ziva, Huddy, Chaseron, Marshall/Lilly, GCR, Bones/Booth, Robert/Kitty, Ross/Rachel, JJ, Literati, Sid/Cassie, Michelle/Tony
| Sujet: Re: Miss-Love's Artwork Dim 23 Sep - 13:37 | |
| OMG c'est fabuleux, extra, j'adore | |
| | | ¤Veronica¤ Admin : Aeryn Sun
Nombre de messages : 9224 Age : 38 Localisation : VancouVer Quote : "If you want a happy ending, that depends, of course, on where you stop your story." (Orson Welles)
Ship & Show ♥Series: Buffyverse, Farscape,Deadwood ,VM, Lost, UB, DH, PB, House, Heroes , SPN, The Office, Dexter, FNL, Pushing Daisies, CM, True Blood, The Mentalist, USOT, Leverage, SoA, Glee ♥Ships: Bangel, John Aeryn, Alma Seth, Max Liz, McBeth, Ned Chuck, Jam, Padackles*J²Friendship♥
| Sujet: Re: Miss-Love's Artwork Dim 23 Sep - 13:40 | |
| | |
| | | Miss-Love Touriste
Ship & Show ♥Series: Newport Beach, Heroes, Veronica Mars, Heroes, Dark Angel(saison1), Desperate Housewives, Bones, Cold Case, FBI portés disparus... ♥Ships: Summer/Seth, LoVe, Carlos & Gaby Sollis, Susan Mayer & Mike Delfino, Matin/Sam (FBI portés disparus), Claire/Zach (Heroes)
| Sujet: Re: Miss-Love's Artwork Dim 23 Sep - 13:52 | |
| | |
| | | numb22z Rose Tyler
Nombre de messages : 6678 Age : 37 Localisation : bretagne Quote : "If he has so much as a scratch when I get back... You'll be sorry." [Cara to Denna]
Ship & Show ♥Series: SGA, Buffy, Eureka, Criminal Minds, Dead Like Me, The Office, Doctor Who, Torchwood, Dexter, House, Gossip Girl, Chuck, Robin Hood, Pushing Daisies, ER, Supernatural, True Blood, How I Met Your Mother, SVU, Fringe, Merlin, Eli Stone, NCIS, The Mentalist, USOT, TBBT, Castle, Mad Men, Life, White Collar, Haven ... ♥Ships: spuffy, mcshepp, Jam, Blair&Chuck, E/0, Jack/Ianto, Barney/Robin, Eric/Sookie, Castle/Beckett, master/doctor, nine/rose, ten/rose, merthur, morgalin, armor, eleven/amy, amy/rory ...
| Sujet: Re: Miss-Love's Artwork Dim 23 Sep - 14:42 | |
| | |
| | | Lylou Technicien
Ship & Show ♥Series: VM, OTH, Prison Break, House, SFU,... ♥Ships: LoVe, Brucas, MiSa, Nate/Brenda,...
| Sujet: Re: Miss-Love's Artwork Dim 23 Sep - 16:11 | |
| Supers icons !! J'aime bcp ! | |
| | | Crackfue Assistant chef opérateur
Ship & Show ♥Series: The OC - Veronica Mars - Grey's Anatamoy - Desperate Housewives - NCIS - Medium - Cold Case - The Black Donnellys- Bones - Heroes - ♥Ships: Logan & Veronica, Meredith & Dr Mamour, Seth & Summer, Ryan & Marissa, Bones & Booth, Lois & Clark, Tommy & Jenny
| Sujet: Re: Miss-Love's Artwork Dim 23 Sep - 16:37 | |
| Mais c'est super beau c'est simple, sobre, le coloring est extraordinaire... Bravo ! | |
| | | Ang3lus Figurant
Ship & Show ♥Series: Buffyverse, VM, OTH, DH, Heroes, Weeds, PB, HIMYM, Charmed... ♥Ships: Buffy/Angel, Veronica/Logan, Peyton/Lucas...
| Sujet: Re: Miss-Love's Artwork Dim 23 Sep - 17:03 | |
| C'est très joli J'adore le layout MSN même si je regarde pas The OC <3 | |
| | | amazone ¤Modo Top 5¤ : Kate Beckett
Nombre de messages : 8866 Age : 47 Quote : "A true outlaw finds the balance between the passion in his heart and the reason in his mind. The outcome is the balance of might and right."
Sons Of Anarchy
Ship & Show ♥Series: Buffy, SOA, Haven, VM, House, GG, HIMYM, Farscape, Life, Lie to me, Glee, Moonlight, CM, Merlin, Doctor Who, Torchwood, Erica Strange... ♥Ships: Spuffy, Literati, JJ, Ten/Rose, John/Aeryn, Huddy, McBeth, Kara/Lee, Audrey/Nathan, Jack/Ianto, Erica/Ethan, Eleven/Amy...
| Sujet: Re: Miss-Love's Artwork Dim 23 Sep - 17:28 | |
| | |
| | | Miss-Love Touriste
| Sujet: Re: Miss-Love's Artwork Dim 23 Sep - 17:58 | |
| | |
| | | Djou Admin
Ship & Show ♥Series: GG, B&S, MIT, Samantha Who, Moonlight, pushing daisies, gossip girl,The Class, TBD, HIMYM, VM, UB, Ga, The Oc, DH, Weeds .... ♥Ships: JavaJunkies, Literati, Sam/Josh, Ned/Chuck, Mcbeth, Kevin/Scotty, Kathan, Tommy / Jenny, LoVe, Prestina, Jate, Hetty, MiSa ....
| Sujet: Re: Miss-Love's Artwork Dim 23 Sep - 19:10 | |
| wow, je susi fan !! coup de coeur pour le wall 1, le layout msn !!! | |
| | | EmY ¤Modo Top 5¤ : Jessica Mastriani
Nombre de messages : 6016 Age : 33 Localisation : 91 Quote : Listen, Bones, I would do anything for you. I'd die for you, I would kill for you, but I am not getting in between two best friends.
- Seeley Booth (Bones)
Ship & Show ♥Series: Bones, TPAMF, Missing, The OC, VM, GG, Gossip Girl, TBBT, Las Vegas, That 70's Show, Buffy, HIMYM, Weeds, D.R.E.A.M, Friends, The Class, Greek, Dawson, In Plain Sight ♥Ships: Bones/Booth, Danny/Mary, Sue/Jack, Tristan/Rory, Holly/Vince, Amy/Felix, Kathan, Tru/Luc, Ulrich/Yumi, Bangel, Casey/Cappie, Joey/Pacey, Monica/Chandler, Ross/Rachel
| Sujet: Re: Miss-Love's Artwork Dim 23 Sep - 19:41 | |
| Trop magnifique! J'adore la scène que tu as utilisé pour tes creat, elle est juste sublime! | |
| | | AlisoN Technicien
Ship & Show ♥Series: PB, OC, DH, GA, OTH, Heroes, Lost, Dr. House, Friends, Dawson, CSI: Miami ♥Ships: Leyton, MiSa, Mike & Susan, Carlos & Gaby, Jate, Maryan, Sether, Mer & Der, Joey & Pacey
| Sujet: Re: Miss-Love's Artwork Dim 23 Sep - 21:44 | |
| | |
| | | hasche Assistant réalisateur
Nombre de messages : 2894 Age : 38 Localisation : Nashville Quote : "...a dyslexic guy walks into a bra?" Cappie Greek
Ship & Show ♥Series: The OC, FNL, Friends, Gilmore Girls, ER, Lost, DH, GA, Weeds, Dexter, Entourage, 24, Veronica Mars, Ugly Betty, Scrubs, Malcolm, CSI, Un dos tres, Heroes, Buffy, Gossip Girl, Smantha Who, The big Bang Theory, Six Feet Under, OZ, Greek, 30 Rock, HIMYM, 90210, TB, supernatural ♥Ships: Seth & Summer // Rachel & Ross // Jess & Rory // Luke & Lorelai // Dr Carter & Moi // Jules & Matt // Tami & Eric // Landry & Tyra // Gaby & Carlos // Lynette & Tom // Alex & Izzie // Deb & The ice truck killer // Logan & Veronica // Betty & Henry // Lola & Pedro // Spike & Buffy ...
| Sujet: Re: Miss-Love's Artwork Lun 24 Sep - 15:34 | |
| C'est super jolie!! j'aime beaucoup | |
| | | spooky.angel ¤Oye Team¤ : Dana Scully
Nombre de messages : 6666 Age : 44 Localisation : Fangtasia Quote : "en fait j'aimerais bien faire chat plus tard" hellodie ^^
Ship & Show ♥Series: Supernatural, Fringe, Chuck, Moonlight, SGA, Farscape, Bones, Scrubs, 24, House, BSG, X-Files, True Blood, CM, Firefly... ♥Ships: Adama/Roslin, John/Aeryn, Richard/Kahlan, McBeth, Mulder/Scully, Josh/Donna, Huddy, Mal/Inara, Tony/Michelle, Peter/Olivia...
| Sujet: Re: Miss-Love's Artwork Mar 25 Sep - 19:58 | |
| j'adore les wall, très beau ! | |
| | | Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Miss-Love's Artwork | |
| |
| | | | Miss-Love's Artwork | |
|
| Permission de ce forum: | Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
| |
| |
| |